خبرگزاری کار ایران

لغو تعطیلی دوشنبه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۲۸

با شروع هفته گردشگری از این پس مجموعه روزهای دوشنبه نیز فعال بوده و همچون دیگر ایام هفته پذیرای گردشگران به میراثفرهنگی و تاریخی کشور است.

همزمان با هفته گردشگری، تعطیلی هفتگی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در روزهای دوشنبه لغو و این مجموعه تمامی ایام هفته پذیرای بازدیدکنندگان است.

به گزارش ایلنا، با شروع هفته گردشگری از این پس مجموعه روزهای دوشنبه نیز فعال بوده و همچون دیگر ایام هفته پذیرای گردشگران به میراثفرهنگی و تاریخی کشور است.

بر همین اساس و با هدف ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان طرح لغو تعطیلی روزهای دوشنبه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از تاریخ ۳۱ شهریور به صورت آزمایشی آغاز و در هفته گردشگری به صورت دائمی اجرایی می شود.

در این طرح به منظور ساماندهی و بهبود سطح کیفی و کمی موزه‌ها، هریک از کاخ موزه‌های این مجموعه یک روز در هفته به استثنای روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل خواهند بود تا برنامه های ارائه خدمات موزه ای و برنامه‌ریزی های مرتبط با آن به نحو شایسته انجام پذیرد؛ در طرح پیشین تمامی موزه های مجموعه دوشنبه‌ها تعطیل بود و در نتیجه مجموعه در این روز بازدید نداشت.

بر اساس این گزارش موزه خودروهای اختصاصی و موزه کتابخانه اختصاصی روزهای شنبه، کوشک احمد شاهی یکشنبه ها، کاخ اختصاصی نیاوران دوشنبه‌ها، کاخ صاحبقرانیه روزهای سه شنبه و موزه جهان نما روزهای چهارشنبه تعطیل خواهند بود.

در برنامه‌ریزی تعطیلی هفتگی کاخ موزه ها سعی شده به میزان مخاطبان در موزه و حجم بازدید کننده در ایام هفته توجه شود.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و شامل کاخ اختصاصی نیاوران، کاخ صاحبقرانیه، کوشک احمدشاهی، موزه جهان‌نما، موزه کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز