خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رژه باشکوه گروه۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی، نیروهای نظامی و انتظامی کاشان و آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۹۳

به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی پادگان شهید کبریایی آران وبیدگل گروه ۸۴۰ موشکی، بسیج، سپاه نیروهای نظامی وانتظامی شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل در میدان پانزده خرداد کاشان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل گروه ۸۴۰ موشکی، بسیج، سپاه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستانه‌ای کاشان و آران و بیدگل در میدان پانزده خرداد کاشان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، این مراسم بسیار با شکوه که صبح امروز دوشنبه، سی و یکم شهریور، با حضور آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار کاشان، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در میدان پانزده خرداد این شهر برگزارشد، یگان‌های موتوری عملیات امام حسین، گروه پدافند نهم هوا و فضا عاشورای سپاه کاشان، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آتش نشانان، اورژانس کاشان و ستون نمونه خود رویی گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل با نشان دادن اقتدار خود در مقابل جایگاه رژه رفتند.

حضور بسیار با شکوه اقشار مختلف مردم، جانبازان، خانواده معظم شهداء، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم خود نمایی می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز