خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در رژه نیروهای مسلح؛

فرهنگ مترقی مدیریت جهادی میراثبزرگ دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۷۴

مقاومت و ایثار رزمندگان عزیز در طول ۸ سال دفاع مقدس چون نگینی تابناک در دفتر افتخارات ملت ما ثبت شده است.

ربیع فلاح استاندار مازندران که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران سخن می گفت از دوران دفاع مقدس به عنوان درخشانترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: حماسه تاریخی هشت سال دفاع مقدس در این ایام باید بیش از پیش برای نسل جوان تبیین و ترویج شود

به گزارش ایلنا از ساری، استاندار مازندران با بیان این که شرایط فعلی کشور را مدیون جانثاری ایثارگران و شهادت ۱۰ هزار شهید سرافراز استان هستیم، گفت: رزمندگان عزیز و ایثارگران راه عزت و شرافت را به ما آموختند و دفاع مقدس در حقیقت یادآور حماسه آفرینی و مجاهدت های مردم عزیزماست.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: مردم ما در طول ۸ سال دفاع مقدس در مقابل صدام که نماینده استکبار جهانی بود ایستادند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی تصریح نمود: مقاومت و ایثار رزمندگان عزیز در طول ۸ سال دفاع مقدس چون نگینی تابناک در دفتر افتخارات ملت ما ثبت شده است و مردم عزیز و سلحشور مازندران نیز در خلق این حماسه و جایگاه نقش مهمی را ایفاء نموده اند.

فلاح افزود: سرداران و شهدای گرانقدر مازندران به این حماسه و پایداری جلوه دیگری بخشیدند.

استاندار مازندران آمادگی نیروهای مسلح را برای مقابله با هر گونه توطئه دشمنان یاد آور شد و گفت: خدا راشاکریم که امروز نیروهای مسلح ما به عنوان ارتش آرمانخواه در تمام زمینه ها از آمادگی کامل برخوردار است و حتی در صحنه های سازندگی کشور نیز حضور فعال دارد.

وی فرهنگ مترقی مدیریت جهادی را میراثبزرگ دفاع مقدس خواند و از نیروهای مسلح خواست تا با استمرار آموزشها، تقویت ایمان و توکل، بهره گیری از تکنولوژیهای روز و نوآوری و خلاقیت بر آمادگی خود بیافزایند.

استاندار مازندران در پایان بر استفاده از تجربیات دفاع مقدس در تمام عرصه ها برای برون رفت از مشکلات تاکید کرد و گفت: با این همدلی، وحدت و هماهنگی در استان انشاء الله روزبروز شاهد پیشرفت های جدید و کاهش مشکلات مردم خواهیم بود.

قابل ذکر است مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی، دریایی و هوایی، بسیجیان و جمعی از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در ساری برگزار شد.

در این رژه نیروهای مسلح، یگان های مختلف نظامی و انتظامی استان به همراه تجهیزات مختلف نظامی رژه رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز