خبرگزاری کار ایران

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

سازمان پارک‌ها «مهر» سبز را رقم می‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۳۴

ایجاد فضایی مناسب برای تحصیل از جمله موارد مهم و تاثیرگذار در میزان یادگیری دانش آموزان است که با فراهم کردن هر چه بهتر آن می توان این اثرگذاری را افزایش داد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از تزئین و کاشت درخت در بیش از ۶۰ مدرسه تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین حسن‌زاده گفت: ایجاد فضایی مناسب برای تحصیل از جمله موارد مهم و تاثیرگذار در میزان یادگیری دانش آموزان است که با فراهم کردن هر چه بهتر آن می‌توان این اثرگذاری را افزایش داد.

وی افزود: در این بین نقش فضای سبز مناسب برای زیستی سالم و به دور از آلودگی در عین حال که به این مهم کمک می‌کند، موجب آشنایی و آشتی هر چه بیشتر نسل آینده با نگرش‌های زیست محیطی است.

حسن‌زاده با بیان اینکه سازمان پارک‌ها در همین راستا خود را ملزم به ایجاد شرایطی برای این آشنایی می‌داند، گفت: با آغاز سالتحصیلی جدید تعداد ۶۰ مدرسه در نواحی مختلف تبریز با کاشت و تزئین و گل آرایی به استقبال مهر می‌روند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز افزود: این اقدام توسط اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: این اقدام نشان از توجه سازمان پارک‌ها به مقوله‌های فرهنگی و آموزشی دارد که با ایجاد فضای سبز مناسب بطور یکسان در نقاط مختلف شهر، در پیشبرد اهداف ساختن شهری سبز کوشا باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز