خبرگزاری کار ایران

با دور کردن عوامل تنش‌زا از تیم؛

خیز آرام پرسپولیس به سمت آرامش / از «تصمیم سیاسی» تا حرکت «درخشان کریمی»

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۹۹

تغییرات در پرسپولیس طبق پیش‌بینی‌ها با جار و جنجال بسیار زیادی همراه بود چراکه علی دایی اسم بزرگی داشت و کنار گذاشتن او تبعات زیادی به همراه داشت اما سیاسی پای تصمیمش ایستاد…

پرسپولیس لیگ چهاردهم را با حواشی بسیار زیادی شروع کرد و هرگز رنگ آرامش را به خود ندید، اما به نظر می‌رسد روزهای خوب سرخ‌پوشان تهرانی فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دایی به عنوان گران‌قیمت‌ترین مربی لیگ‌برتر فصل را با حواشی زیادی شروع کرد و هرگز نتوانست تیمش را به آرامش برساند. دایی با توجه به روحیات‌خاصی که دارد از همان روز اول مشکلات زیادی با داوران و تیم‌های دیگر و حتی فدراسیون فوتبال داشت و این حواشی به تیم کشیده شد و پرسپولیس با دایی که خودش را مربی حرفه‌ای می‌دانست هرگز رنگ آرامش را ندید و نتیجه هم نگرفت تا در نهایت حمیدرضا سیاسی به عنوان رئیس هیات‌مدیره باشگاه که نگران آینده تیم و از دست رفتن قهرمانی با دایی بود، او را برکنار کرده و حمید درخشان را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد.

تغییرات در پرسپولیس طبق پیش‌بینی‌ها با جار و جنجال بسیار زیادی همراه بود چراکه علی دایی اسم بزرگی داشت و کنار گذاشتن او تبعات زیادی به همراه داشت، اما سیاسی پای تصمیمی که گرفته بود ایستاد و اجازه نداد پرسپولیس همچنان در پایین‌جدول به سر ببرد و درگیر حواشی ریز و درشت زیادی باشد.

امروز پس از گذشت ۲ هفته از شروع به کار حمید درخشان در پرسپولیس شاهد حاکم‌شدن آرامش‌نسبی در این مجموعه بزرگ و پرطرفدار هستیم. سرخ‌پوشان تهرانی حالا با تمرکز و انرژی زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا سیر صعودی گرفته و در جدول خودشان را بالا بکشند. پرسپولیس در ۲ بازی گذشته خود با درخشان ۴ امتیاز به دست آورده تا کمی از بحران خارج شود و حالا هواداران این تیم چشم به بازی عصر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی دارند تا دومین پیروزی خود با درخشان را جشن بگیرند.

از سوی دیگر باشگاه سرخ‌ها نیز به نظر با رفتن رحیمی، درگیری‌ها را پشت سر گذاشته تا به نوعی شاهد عده‌کشی‌های درون‌گروهی در این باشگاه نباشیم و البته حمیدرضا سیاسی که مدعی است ۲۸ سال سابقه مدیریت دارد، بحران پرسپولیس را به نوعی فعلا کنترل کرده تا سرخ‌پوشان تهرانی امروز بدون‌جنجال و حاشیه زیر نظر درخشان کار کنند و به فکر رسیدن به رتبه‌های بالای جدول و حتی قهرمانی باشند.

همچنین حضور علی کریمی در درفشی‌فر نیز عامل بالا رفتن روحیه تیمی شاگردان درخشان شده و به نوعی حرکت درخشان علی کریمی در آستانه بازی سرخ‌پوشان مقابل اهوازی‌ها بدون شک شوکی روحی به تیم پرسپولیس وارد خواهد کرد و البته زمزمه‌های بازگشت جادوگر به ترکیب این تیم در نیم فصل دوم را قوت بخشید تا احتمالا حمید درخشان برگ‌برنده‌ای بزرگ را برای هواداران دو آتیشه این تیم رو کند. باید منتظر اتفاقات آینده در این باشگاه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز