خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران؛

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان وزارت نفت در محمود آباد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۹۴

به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران سومین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان وزارت نفت در محمود آباد آغاز شد.

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان وزارت نفت(رده سنی زیر ۲۶ سال) به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در شهرستان محمود آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی ستاد این بازیها، این رقابت ها با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار مربی و سرپرست از شش تیم برتر نفت، پتروشیمی، گاز و پالایش و پخش از روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه آغاز و تا سوم مهرماه در مجتمع فرهنگی ورزشی محمود آباد صنعت نفت ادامه خواهد یافت.

این دوره از مسابقات با نظارت اداره کل ورزش وزارت نفت در ۹ رشته ورزشی والیبال، بسکتبال،
تنیس روی میز، شطرنج، شنا، تنیس خاکی، تیراندازی در شهر محمود آباد و دو رشته(بدمینتون و آمادگی جسمانی) در تهران برگزار می شود.

آیین اختتامیه این مسابقات پنجشنبه شب(سوم مهرماه) در مجموعه آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی ورزشی محمود آباد برگزار خواهد شد.

در اولین روز از مسابقات المپیاد ورزشی بانوان زیر ۲۶ سال وزارت نفت تیم ها در دو رشته تیمی بسکتبال و والیبال به مصاف هم رفتند. در رشته والیبال تیم نفت ب بر تیم نفت الف غلبه کرد. تیم پتروشیمی مقابل تیم گاز شکست خورد و تیم پالایش و بخش ب بر تیم پالایش و پخش الف به برتری دست یافت.

در رشته بسکتبال نیز تیم گاز با نتیجه ۴۷ بر ۲۷ بر تیم پتروشیمی پیروز شد. تیم نفت الف در ثانیه های آخر بازی با نتیجه ۶۳ بر ۶۰ تیم نفت ب را شکست داد و تیم پالایش الف نیز با نتیجه ۳۹ بر ۳۷ از سد تیم پالایش و پخش ب گذشت.

در ادامه این مسابقات از امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه رقابتها در رشته های والیبال، بسکتبال پیگیری و مسابقات رشته های تنیس روی میز، تنیس خاکی و شطرنج آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز