خبرگزاری کار ایران

بازی‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

کاپیتان شنای‌ایران باز هم پاداش گرفت / شوخی جالب رضوانی با جمال!

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۲۵

رضوانی به شوخی از چاوشی فر خواست تا برای کمک به بوجه فدراسیون دیگر رکورد نزند. او به حفظ انگیزه سایر شناگران تاکید کرد و از آنها خواست تا تنها ذهنیت خود را روی موفقیت در مسابقات متمرکز کنند.

کاپیتان تیم ملی شنای ایران پس از ثبت دومین رکورد در بازی های آسیایی بار دیگر از سوی رئیس فدراسیون پاداش گرفت.

به گزارش ایلنا، جمال چاووشی‌فر قهرمان شنای کرال پشت ایران برای دومین بار در بازی‌های آسیایی اینچئون رکورد ملی را شکست. او توانست ۵۰متر را در ۲۶ثانیه و ۷۷صدم ثانیه شنا کند و رکورد ملی این ماده را ۳۳صدم ثانیه کاهش دهد.

محسن رضوانی که شاهد این موفقیت چاوشی فر بود، همانند روز قبل از تلاش کاپیتان تیم ملی تقدیر کرد و مبلغ ۳۰۰ دلار دیگر به او پاداش داد. رضوانی به شوخی از چاوشی فر خواست تا برای کمک به بوجه فدراسیون دیگر رکورد نزند. او به حفظ انگیزه سایر شناگران تاکید کرد و از آنها خواست تا تنها ذهنیت خود را روی موفقیت در مسابقات متمرکز کنند.

چاووشی‌فر تاکنون در دو ماده ۱۰۰ و ۵۰ متر کرال پشت با حریفان آسیایی خود به رقابت‌ پرداخته که حاصل آن ثبت ۲ رکورد جدید برای شنای ایران در این ۲ ماده و همچنین ۲ عنوان نوزدهم و چهاردهم برای این شناگر شیرازی بوده است.

چاووشی‌فر در آخرین تلاش خود در این رقابت‌ها باید به همراه تیم اعزامی شنا در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی حضور یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز