خبرگزاری کار ایران

تغییر در ساعت اجرای یک نمایش؛

تئاتر شهر چهارشنبه دوم مهر تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۰۰

نمایش «ماضی استمراری» از دوشنبه ۳۱ مرداد تا پایان اجراهای خود ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر چهارشنبه دوم مهر به مناسبت سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) اجرایی ندارند.

به گزارش ایلنا، با توجه به فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) تمامی نمایش های به صحنه رفته در تئاتر شهر چهارشنبه دوم مهر به صحنه نمی‌روند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید.

ساعت اجرای نمایش «ماضی استمراری» تغییر کرد

ساعت اجرای نمایش «ماضی استمراری» در تالار قشقایی از دوشنبه ۳۱ شهریور تغییر پیدا کرد.

این اثر نمایشی که از دوم شهریور ماه به نویسندگی مرضیه ازگلی و کارگردانی ندا هنگامی ساعت ۱۹:۴۵ در تالار قشقایی به صحنه می رفت با پایان گرفتن پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی در ساعت دیگری به صحنه خواهد رفت.

براساس این گزارش نمایش ماضی استمراری از دوشنبه ۳۱ مرداد تا پایان اجراهای خود ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

این اثر نمایشی از تاریخ یاد شده با بازی(به ترتیب ورود صحنه(صدیقه کیانفر، مهدی صباغی، ناهید مسلمی، مهسا ایرج پور، خسرو شهراز، شیدا خلیق، سعید زارعی میزبان علاقه مندان تئاتر است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز