خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی بجنوردی در گفت‌وگو باایلنا:

مرحوم دعاگو دردها را بیان می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۹۷

وی از روحانیونی بود که مسائل سیاسی را به خوبی درک می‌کرد و اینگونه نبود که چشم بسته وارد مسائل شود.

عضو شورای عالی مرکز دایره المعارف اسلامی قبا با بیان اینکه مرحوم دعاگو مسائل سیاسی را به خوبی درک می‌کرد و اینگونه نبود که چشم بسته وارد مسائل شود، گفت: خطبه‌های او همیشه مفید بود چرا که دردها را بیان می‌کرد و برای مردم از مسائل مختلف روشنگری می‌کرد.

آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم دعاگو گفت: حجت الاسلام دعاگو از افراد بسیار باارزشی بود که مدت‌ها در شورای سرپرستی صدا و سیما به عنوان نماینده دولت حضور داشت و قبل از انقلاب نیز فعالیت‌های زیادی انجام داد.

وی با بیان اینکه مرحوم دعاگو پس از انقلاب نیز نقش بسیار مهمی در امور کشور داشت گفت: او از روحانیونی بود که مسائل سیاسی را به خوبی درک می‌کرد و اینگونه نبود که چشم بسته وارد مسائل شود.

آیت‌الله موسوی بجنوردی با تاکید براینکه دانش سیاسی حجت الاسلام دعاگو بسیار خوب بود گفت: او عرق دینی و انقلابی داشت و علاقه عجیبی نسبت به حضرت امام داشت. درمجموع وی فرد با ارزشی بود و رحلت او واقعا خسارت بزرگی برای کشور و نظام محسوب می‌شود.

وی افزود: متاسفانه حجت الاسلام دعاگو علیرغم سن کمی که داشت مدت‌ها بیمار بود و خیلی زود از دست ما رفت.

آیت الله موسوی بجنوردی با بیان اینکه حجت الاسلام دعاگو درک خوبی از مسائل داشت گفت: لذا خطبه های او همیشه مفید بود چرا که دردها را بیان می‌کرد و برای مردم از مسائل مختلف روشنگری می نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز