خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

کاروان ایران بالاخره طلایی شد / خدمتی طلا و امام قلی‌نژاد نقره گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۲۹

سومین روز از رقابت های هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون با کسب اولین مدال کاروان ورزشی ایران توسط بانوان تیرانداز کشورمان همراه بود.

سومین روز از رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی کره، در حالی آغاز شد که تیراندازان کشورمان توانستند اولین مدال کاروان ورزشی ایران رادر این مسابقات کسب کنند و مدال‌های تیمی و انفرادی را به نام تیراندازی ثبت کنند.

به گزارش ایلنا، سومین روز از رقابت های هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون با کسب اولین مدال کاروان ورزشی ایران توسط بانوان تیرانداز کشورمان همراه بود که توانستند در بخش تیمی و انفرادی ۳ مدال را به نام ایران ثبت کنند.

صبح امروز در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان، تیم کشورمان با ترکیب نجمه خدمتی، نرجس امام قلی نژاد و الهه احمدی پا به این رقابت ها گذاشتند و توانستند با کسب امتیازهای ۴۱۷٫۲،۴۱۶٫۳ و ۴۱۲٫۴ و کسب مجموع ۱۲۴۵٫۹ در مکان دوم ایستاده و مدال نقره تیمی این رشته را از آن خود کنند.

اما این نتیجه در حالی رقم خورد که به دلیل خطای یک از ورزشکاران چینی، مسئولان تیم کشورمان اعتراضی به این نتیجه داشتند که ژوری مسابقات در ابتدا رای را به نفع ایران صادر کرد و تیم ایران به عنوان قهرمان این رشته معرفی شد؛ اما پس از اعتراض مربیان چینی، این رای مجددا تغییر کرده و با نا داوری تیم ایراندر جایگاه دوم ایستاد. اما این پایان کار ملی پوشان تیراندازی نبوده و با راه یابی خدمتی و امام قلی نژاد به فینال امیدهای ما در کسب مدال انفرادی را نیز بیشتر کند.

در فینال این رشته تیراندازان کشورمان با تلاش و جدیت خود توانستند تا پایان فینال تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان که ۵۴ ورزشکار در آن حضور داشتند، رقابت کرده و در یک فینال کاملا ایرانی خدمتی به نشان طلا دست یافت و امام قلی نژاد به مدال نقره رسید. این نتایج برای تیراندازان کشورمان در حالی رقم خود که ئی سیلینگ قهرمان جهان و المپیک در فینال حاضر بود نتوانست از پس ورزشکاران کشورمان بر نیامد و در آخر جایگاه پنجم جای گرفت. الهه احمدی دیگر ورزشکار کشورمان که در تیم حضور داشت در پایان کار توانست در مکان نوزدهم این رشته قرار گیرد.

در پایان این رقابت ها پس از ورزشکاران کشورمان، ژانگ بین بین(چین)، سر ژیانگ وینگ جاسمینه(سنگاپور)، یی سیلینگ(چین)، وی لیوژی(چین)، آیونیکا چائول(هند) و کیم سئولا(کره جنوبی) در جایگاه های سوم تا هشتم ایستادند. در بخش تیم نیز تیم چین در جایگاه نخست ایستاد و تیم کره جنوبی به نشان برنز رسید.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون از ۲۸ شهریور تا ۷ مهر ماه در رشته تیراندازی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز