خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار سفیر فلسطین:

هزیمت تاریخی اسراییل شروع شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۸۷

ظلم‌های تاریخی صهیونیست‌ها، مقاومت و مردم فلسطین را مجبور به چاره اندیشی در تقویت ابزار دفاعی و تسلیحات بازدارنده کرد و الان هیچ‌جا در داخل سرزمین‌های اشغالی امن نیست.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سفیر فلسطین در تهران شکست اسراییل در غزه را به دنبال ناکام ماندن تجاوزهای آن به لبنان، سرآغاز هزیمت تاریخی تروریسم دولتی صهیونیست‌ها دانست.

​به گزارش ایلنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح یک‌شنبه در دیدار سفیر فلسطین در تهران، با ستایش مقاومت مردم سرزمین‌های اشغالی و به ویژه غزه، گفت: شاید امپریالیسم رسانه‌یی غرب با خبرسازی‌ها حقیقت را کتمان و گاه معکوس و وارونه نماید، اما دفاع از مظلوم، وعده خداوندی است که در طول سال‌های اشغال فلسطین به کرّات دیدیم.

هاشمی رفسنجانی دفاع ابرقدرت‌های جهانی از جنایات اسراییل در غزه را یک لکّه ننگ در تاریخ دیپلماسی غرب و به ویژه آمریکا خواند و گفت: مدعیان حقوق بشری، جنایات علیه مردم بی دفاع، مخصوصاً زنان و کودکان بی‌گناه غزه را دفاع یک لشکر تا بن دندان مسلح می‌دانند!

وی شکست اسراییل در غزه را به دنبال ناکام ماندن تجاوزهای آن به لبنان، سرآغاز هزیمت تاریخی تروریسم دولتی صهیونیست‌ها دانست و افزود: ظلم‌های تاریخی صهیونیست‌ها، مقاومت و مردم فلسطین را مجبور به چاره اندیشی در تقویت ابزار دفاعی و تسلیحات بازدارنده کرد و الان هیچ‌جا در داخل سرزمین‌های اشغالی امن نیست.

صلاح زواوی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین اوضاع مردم فلسطین، به ویژه در غزه، گفت: مردم فلسطین همیشه انقلاب اسلامی را پشتیبان خود در مقاومت می‌دانند و به همراهی با ایران افتخار می‌کنند.

سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی با تشکر از سیاست‌های راهبردی ایران در مسأله فلسطین، گفت: ثبات این سیاست‌ها، در طول این سال‌ها نشان از منطقی بودن و اصولی بودن حمایت از مردم فلسطین در شرایط مختلف است.

او با ستایش از نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای آشنایی مردم ایران با نقشه‌های شوم استکبار و جنایات صهیونیست‌ها، گفت: هنوز هم موضع‌گیری‌های ارزشمند جناب‌عالی، مایه دلگرمی ما، مردم و گروه‌های مقاومت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز