خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل خبرگزاری فارس در مراسم سالگرد مرحوم معافی:

جابر معافی، شهید جنگ نرم است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۷۶

چیزی که در وجود زنده یاد معافی در برخورد با پدیده ها و رخدادها شاخص بود الگو سازی وی می باشد و ما در مازندران در همه زمینه ها الگو داریم و جابر بعنوان الگوی رسانه مطرح شد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: توصیف خصلت های خوب زنده یاد معافی و ویژگی های اسلامی و انسانی وی براحتی امکانپذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " موسوی " در اولین سالگرد درگذشت مرحوم جابر معافی با بیان اینکه جابر یک فرد نبود و به تنهایی یک لشکر بود اظهار داشت: اطمینان خاطری که بدلیل حضور معافی بعنوان سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران برایم وجود داشت در کمترین استانی بود.

وی افزود: استان مازندران به یمن وجود جابر معافی پرکارترین و پرخبرترین استان بود که امروز همسر وی و همکارانش ادامه دهنده راه این عزیز فقید هستند و من از اینکه به آنها اعتماد کردم و به بدنه خبرگزاری فارس در مازندران بعد از فوت جابر عزیز، دست نزدم پشیمان نیستم.

موسوی از معافی بعنوان بسیجی عرصه قلم نام برد و تصریح کرد: وی برای تقویت بنیادهای اعتقادی و انقلابی با سلاح قلم به میدان آمد و اجر این کار کم از اجر شهداء نیست و اگر این عزیز را شهید جنگ نرم بنامیم بیراه نگفته ایم.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه مرحوم معافی، انسان حرفه ای، مقید به ارزشها و اصول دینی و توانمند در کارش بود خاطر نشان کرد: برای من جالب بود که وی چگونه مردم و مسئولین را باهم و با یک نگاه در کنار خود دارد.

وی افزود: معمولا کسی که طرف مردم است باید بنوعی در برابر مسئولین باشد و یا بالعکس، اما جابر معافی از نظر من، نرم و عرف جاری و غلط را شکسته بود و بهمین دلیل بعد از عروجش هم مردم و هم مسئولین داغدار شدند.

موسوی ادامه داد: در طول حیات مرحوم معافی هیچ مسئولی به ما برای شکایت از وی تماس نگرفت و این نشان از مدیریت درست این خبرنگار داشت.

این مسئول با بیان اینکه اگر تقوا و تهذیب نباشد، قلم تبدیل به ابزار فساد و پرده دری خواهد شد تاکید کرد: قلم جابر در عین ظرافت، چنان منزلتی داشت که کسی به خود جرات نداد قضاوت منفی در مورد وی و اخبارش داشته باشد.

موسوی افزود: چیزی که در وجود زنده یاد معافی در برخورد با پدیده ها و رخدادها شاخص بود الگو سازی وی می باشد و ما در مازندران در همه زمینه ها الگو داریم و جابر بعنوان الگوی رسانه مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز