خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

محمدسیفی نماینده فیلیپین را شکست داد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۲۸

امروز در نخستین دیدار، حمیدرضا دلادور نماینده وزن ۷۵ - کیلوگرم در نخستین دیدار خود مقابل حریف نپالی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و فردا به مصاف حریف خود می‌رود.

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ووشو امروز در نخستین دیدار خود نماینده فیلیپین را شکست داد.

به گزارش ایلنا، دومین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی به میزبانی کره جنوبی در حال پیگیری است که امروز در ادامه مسابقات بخش ساندای مردان در وزن ۶۵ - کیلوگرم محسن محمد سیفی به مصاف تابوگورا از فیلیپین رفت و با ناک اوت کردن حریف خود به دور دوم راه یافت. محمد سیفی مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو را در کارنامه دارد.

امروز در نخستین دیدار، حمیدرضا دلادور نماینده وزن ۷۵ - کیلوگرم تیم ملی ووشو در نخستین دیدار خود مقابل حریف نپالی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و فردا به مصاف حریف خود می‌رود.

در نخستین روز از مسابقات ووشو، الهه منصوریان نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان در نخستین دیدار خود نماینده اندونزی را شکست داد و به دور دوم راه یافت.

اکبر محمدزاده نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی ساندای مردان در نخستین دیدار خود مقابل نماینده چین شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

احسان پیغمبری نماینده ایران در تالو، در بازی‌های آسیایی اینچئون با امتیاز ۹.۵۱ ششم شد و شانس مدال را از دست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز