خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا تاکید کرد:

ضرورت خرید حمایتی برنج، توسط اداره تعاون روستائی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۰۸

کشاورزان محترم می‌توانند با مراجعه به مرکز خرید و ارائه محصول خود به گروه خرید مستقر در مرکز خرید تعاون روستائی شهرستان آستارا نسبت به قیمت گذاری و فروش و تحویل انبار اقدام کنند.

فرماندار آستارا بر ضرورت خرید حمایتی برنج توسط مراکز خرید اداره تعاون روستائی در آستارا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی بر ضرورت و لزوم خرید حمایتی برنج توسط مراکز خرید اداره تعاون روستائی شهرستان آستارا تاکید کرد.

وی افزود: در اجرای سیاست خرید حمایتی محصولات کشاورزی، اداره تعاون روستائی موظف به خرید برنج بومی از کشاورزان و تولیدکنندگان اصلی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: کشاورزان محترم می‌توانند با مراجعه به مرکز خرید و ارائه محصول خود به اکیپ خرید مستقر در مرکز خرید تعاون روستائی شهرستان آستارا نسبت به قیمت گذاری و فروش و تحویل انبار اقدام کنند.

به گفته وی مشخصات کشاورز در سامانه مربوطه ثبت و وجه مورد نظر از طریق بانک عامل به طور مستقیم به حساب کشاورز واریز می‌شود.

نرخ خرید ارقام صدری کیفی با کمتر از ۱۰درصد شکستگی، هاشمی ۶۱۰۰۰ ریال، طارم محلی۵۹۰۰۰ ریال، محلی کاظمی ۵۲۵۰۰ریال است.

کشاورزان می‌توانند در صورت هرگونه وجود مشکل موضوع را به فرمانداری اطلاع رسانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز