خبرگزاری کار ایران

عرضه شکر ۶ کارخانه در معاملات امروز بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۸۸

در این روز و در مجموع، حدود ۲۰۰ هزار تن انواع کالا ۲۷ تولیدکننده در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در روزجاری شاهد عرضه شکرسفید شش کارخانه تولید قند کشور است.

به گزارش ایلنا، امروز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، ۳۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند اسلام آباد غرب، ۱۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند یاسوج، ۱۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند چهارمحال و بختیاری، ۱۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند هفت تپه خوزستان، ۵۰ تن شکرسفید کارخانه قند کرج و ۵۰ تن شکرسفید کارخانه قند ورامین عرضه می شود. همچنین، ۵۰ تن کنجاله سویا پلیت آرژانتین راهی تالار مذکور می شود.
شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، چهار هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت پایه ۲۱۴ هزار و ۲۱۲ ریال راهی تالار معاملات می شود. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، ۳۵۰۰ تن مس مفتول را به قیمت پایه ۲۲۱ هزار و ۴۴ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۳۳ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۰۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.
علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را به قیمت پایه ۲۲۱ هزار و ۵۹۴ ریال تجربه می کند.
در گروه فولاد نیز، شرکت ذوب آهن اصفهان، در صورت تقاضا، با ۶۵ هزار تن شمش بلوم در تالار معاملات حضور می یابد. این شرکت همچنین، ۱۳ هزار و ۲۰۰ تن سبد تیرآهن طول کوتاه «۱۴ تا ۳۰»، ۲۶۴۰ تن سبد میلگرد «A۳-۱۲ - ۱۶»، ۱۵۸۴ تن سبد میلگرد «A۳-۱۲,۱۴, ۲۰» و ۱۱۰۰ تن سبد میلگرد طول کوتاه «۱۴ تا ۲۷» را راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می کند.
این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، حدود ۴۹ هزار تن انواع قیر شرکت های نفت جی، نفت پاسارگاد، ایزوگام تبریز و بام گام عایق ارومیه عرضه می شود. علاوه بر این، هفت هزار تن وکیوم باتوم و ۳۳۲۰ تن انواع مواد پتروشیمی روی تابلوی عرضه می رود.
گفتنی است، تالار صادراتی شاهد عرضه شش هزار تن گوگرد گرانوله، پنج هزار تن قیر پلیمری ۶۰۷۰،۴۷۵۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی BOF است.
براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۲۰۰ هزار تن انواع کالا ۲۷ تولیدکننده در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز