خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

ساخت پارک موزه دفاع مقدس گیلان به خوبی اجرایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۸۷

استاندار گیلان بر روند ساخت و اجرای شدن پروژه احداثپارک موزه گیلان تاکید کرد.

استاندار گیلان گفت: متاسفانه ساخت پارک موزه دفاع مقدس در گیلان، طی سالیان گذشته به خوبی اجرایی نشده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه ضرورت توجه به فرهنگ عمومی اظهار کرد: دولت برای تقویت اخلاق فردی و اجتماعی، وجدان کاری و کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه اهتمام ویژه دارد.

وی با بیان اینکه دولت براین اساس به دنبال مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه طلاق، اعتیاد و بیکاری است افزود: دولت در اجرای این برنامه‌ها با توجه به فرهنگ اصیل اسلامی اقدام می‌کند.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای تقویت مسائل کاربردی شورای فرهنگ عمومی نیازمند تلاش بیشتر هستیم، ادامه داد: کاربردی کردن مسائل شورای فرهنگ عمومی و توجه به تذکرات و ارشادات نماینده ولی فقیه در گیلان از تکالیف اعضای این شورا است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: خروجی تصمیم‌های شورای فرهنگ عمومی باید منجر به تقویت ارزش‌های فرهنگی، دینی و مذهبی شود.

نجفی با اشاره به بازگشایی مدارس در روزهای آینده تصریح کرد: فرهنگ عمومی می‌تواند به عنوان عقاید، ارزش‌ها و هنجارهای مورد احترام جامعه از طریق آموزش و پرورش به خوبی گسترش یابد.

وی افزود: شایسته است همه مدیران در جهت اعتلای فرهنگ عمومی استان و کشور و تحول بنیادین آموزش و پرورش به این نهاد کمک کنند.

استاندار گیلان همچنین با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: این هفته فرصتی مناسب برای نشان دادن اهمیت حفط ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: کمک به حفظ و ترویج ارزش‌های این دوران دارای اهمیت اساسی است.

وی به کندی ساخت پارک موزه دفاع مقدس گیلان نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه ساخت این پارک موزه در سالیان گذشته به خوبی اجرایی نشده است که باید هرچه سریع‌تر در این زمینه تعیین تکلیف شود.

نجفی به در پیش بودن یازدهم آذر سالروز شهات میرزا کوچک جنگلی نیز اشاره و برضرورت برگزاری با شکوه گرامیداشت یاد و خاطرهٔ این روحانی مبارز شهید گیلان تأکید کرد.

وی همچنین با یادآوری مقام بر‌تر استانداری گیلان در گسترش فرهنگ نماز بین ۳۱ استانداری کشور گفت: توجه به گسترش فرهنگ نماز از الویت‌های فرهنگی استانداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز