خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

تمثال شهدا آذین‌بخش شهر تبریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۳۲

شهرداری‌تبریز در آستانه هفته‌دفاع‌مقدس، تدارک گسترده ای برای گرامیداشت این ایام در نظر گرفته است.

شهردار تبریز از تدارک گسترده این نهاد برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی با اشاره به عزم جدی شهرداری برای مشارکت هدفمند در برگزاری آئین‌ها و ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و جانفشانی مردان فداکاری است که اقتدار، سربلندی و عزت ابدی را نصیب ایران و ایرانی کردند.

وی با بیان اینکه تبریز قهرمان بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ شهید در راه دفاع از کیان کشور تقدیم انقلاب کرده است، به برنامه‌های شهرداری تبریز برای حضور موثر در برپایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نصب تصاویر و تمثال شهدای گرانقدر تبریز در معابر و خیابان‌های سطح شهر، مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدای محلات، همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های ویژه این ایام، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، تجلیل از جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، غبارروبی از مزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان سرافراز از جمله ویژه برنامه‌های شهرداری تبریز در این ایام خواهد بود.

نجفی تاکید کرد: ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز همراه با بخش‌های فرهنگی سازمان‌ها و مناطق تابعه، برنامه‌های متعدد مربوط به هر سازمان را به صورت هماهنگ و هدفمند، پیش خواهند برد.

وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین محور‌ها و بخش‌های جنبی این کنگره تصریح کرد: انتشار ویژه‌نامه‌های متعدد، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع نقش رزمندگان و ایثارگران آذربایجان و تبریز در دفاع مقدس، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و ادبی، دیدار با تمامی خاتواده‌های شهدای تبریز، برپایی نمایشگاه‌های عکس و نقاشی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری یادواره‌های جنبی در محلات از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده این کنگره به شمار می‌رود.

شهردار تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز با تعامل سایر دستگاه‌های فرهنگی، تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، به دور از روندهای تکراری و رایج، به کار خواهد بست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز