خبرگزاری کار ایران

وزارت‌ورزش از ما برنامه کامل خواست؛

درویش‌زاده: نگذاشتیم ژیمناست‌های قزاق به فینال برسند / باعثشگفتی‌ شدیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۳۱

با دوم‌شدن ما در گروه اول مسابقات، ژیمناستیک تیمی قزاقستان شانس خود را برای حضور در فینال از دست داد که همین موضوع شگفتی زیادی را به همراه داشت.

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: حضور پر تلاش و قابل قبول نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی مسابقات اینچئون در واقع همان انتظاری بود که از تیم فعلی‌مان داشتیم و امیدواریم این تیم با کسب تجربه خوب از رقابت‌های امسال، بتواند در آینده سهمی در کسب موفقیت‌های مدالی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، جعفر درویش‌زاده با اشاره به نتایج روز نخست رقابت‌های تیمی ژیمناسیک گفت: ما در مرحله مقدماتی توانستیم بعد از ازبکستان در رده دوم قرار بگیریم و از همان زمان هم شانس صعود به فینال بازی‌های آسیایی و حضور در جمع ۸ تیم برتر رقابت‌ها را داشتیم.

وی افزود: نکته جالب در این مسابقات کسب موفقیت ما در مقابل قزاقستان بود. تیم قزاقستان طی سال‌های گذشته موفقیت‌های بیشماری را در ژیمناستیک به دست آورده و حتی در این مدت مدال‌های آسیایی و جهانی را هم کسب کرده است. در واقع با دوم‌شدن ما در گروه اول مسابقات، ژیمناستیک تیمی قزاقستان شانس خود را برای حضور در فینال از دست داد که همین موضوع شگفتی زیادی را به همراه داشت.

رییس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: ما در ۳ قسمت از ۶ قسمت مسابقات یعنی دارحلقه، خرک‌حلقه و پرش از خرک موفق شدیم تیم اول مسابقه شویم و این به تنهایی یک موفقیت مهم محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اظهارات نصرالله سجادی درباره تمرکز وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک روی رشته‌های پایه، گفت: بله؛ حتی در این زمینه برنامه کاملی از من درخواست شده تا راه‌های کسب مدال‌آوری در ژیمناستیک را در اختیار وزارت ورزش بگذارم. قرار شد تا با نگاهی‌جدی نسبت به تحولات ژیمناستیک، شرایطی مهیا شود تا بتوانیم در بعد مدال‌آوری نیز به موفقیت برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز