خبرگزاری کار ایران

فردا ویژه اول دبستانی‌ها؛

جشن شکوفه‌ها در شوشتر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۲۹

در این روز مدیران و معلمان به همراه والدین در استقبال از اول دبستانی‌ها جشن می‌گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر گفت: روز شکوفه‌ها در ۳۱ شهریو، ویژه اول دبستانی‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، احمد شهرانی افزود: در این روز مدیران و معلمان به همراه والدین در استقبال از اول دبستانی‌ها جشن می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در روز اول مهرماه زنگ یکی از مدارس شوشتر به صورت نمادین نواخته خواهد شد. و مقرر شده ۴۰ واحد آموزشی در «می‌ان آب» توسط بخشدار، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای شاداب سازی و آماده سازی فضاهای آموزشی هزینه شود.

شهرانی گفت: همزمان با آغاز مهرماه کلیه نیروهای اداره آموزش و پرورش شوشتر آماده پذیرای خیل عظیم دانش آموزان به مدارس هستند که ساماندهی نیرو‌ها، ساماندهی سیستم دانش آموزی، تشکیل جلسات آموزش مدیران با آموزگاران، دریافت کمبودهای نیروهای آموزشی و برطرف کردن بخشی از مشکلات، زیباسازی و بانشاط سازی فضاهای آموزشی، هماهنگی با نیروهای انتظامی در ارتباط با طرح ترافیک، هماهنگی سیستم حمل و نقل دانش آموزی، هماهنگی و یکسان سازی طرح پوشاک مدارس، اجرای بازدیدهای مکرر عوامل اداری از مدارس، آموزش ضمن خدمت آموزگاران پایه چهارم، آموزش ضمن خدمت دبیران پایه هشتم، تشکیل شورای آموزش و پرورش در راستای پروژه مهر و بانشاط سازی مدارس، انتصاب کار‌شناس مسئولان و کار‌شناسان آموزش، انجام امور مربوط به نقل و انتقالات کارکنان، ساماندهی و جمع آوری وسایل اسقاطی از آموزشگاه‌ها، برگزاری کارگاه آموزشی برای مدیران متوسطه و تشکیل جلسه شورای حامیان آموزش و پرورش در بخش «میان آب» بخشی از اقدامات صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز