خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد؛

تشکیل نخستین شورای سیاستگذاری تالار فخرالدین اسعد گرگانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۲۷

برای نخستین بار شورای سیاستگذاری تالار فخرالدین اسعد گرگانی به منظور افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از این سرمایه فرهنگی استان تشکیل شد.

برای نخستین بار شورای سیاستگذاری تالار فخرالدین اسعد گرگانی به منظور افزایش بهره وری و استفاده بهینه از این سرمایه فرهنگی استان تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، حجه الاسلام فضیلت با اشاره به اهمیت تشکیل این شورا گفت: مبنای کار ما استفاده از خرد جمعی و مشارکت اندیشه ها و فاصله گرفتن از اعمال سلیقه های فردی و لحظه ای در پیشبرد بهتر امور است، لذا این شورا را تاسیس کردیم تا تالار فخرالدین اسعد گرگانی به شکل مناسب تری اداره شود.

وی با بیان برخی از وظایف شورای سیاستگذاری افزود: مهم‌ترین وظیفه ی این شورا ارائه راهکارهای مناسب، حل مشکلات، تدوین آیین نامه بهره برداری از تالار، اصلاح ساختار فیزیکی و… است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر تأثیر مثبت مشورتهای تخصصی اعلام کرد، در آینده ای نزدیک، شورای سیاستگذاری روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز به منظور احیاء جایگاه روابط عمومی و ارتقاء کیفیت روابط عمومی پویا تأسیس خواهیم کرد.

بر اساس حکم مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد عارف رشنوادی(معاون اداری مالی) احمد قلیش لی(معاون فرهنگی و هنری) الله قلی نظری، قربان برزگر و علی نیکخواه(روسای ادوار گذشته تالار فخر الدین اسعد گرگانی) به عنوان اعضاء کمیته شورای سیاستگذاری تالار فخر الدین اسعد گرگانی منصوب شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز