خبرگزاری کار ایران

سطح مسابقات واقعا بالاست؛

باقرزاده: شمشیربازی تا پای کسب مدال پیش رفت / ناراحتم نتوانستیم مدال بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۲۳

حریفان کره‌ای با اینکه از بهترین‌های جهان هستند از تیم ایران هراس دارند و بسیار ناراحتم نتوانستیم به مدال دست یابیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی ایران گفت: در اسلحه سابر تا پای کسب مدال پیش رفتیم، اما متاسفانه بخت با ما یار نبود.

به گزارش ایلنا، شمشیربازان ایران امروز یکشنبه در اسلحه سابر به مصاف حریفان رفته و با وجود ارائه نمایشی مناسب، از رسیدن به مدال بازماندند.

در پایان مسابقات امروز، فضل‌الله باقرزاده با تمجید از عملکرد شمشیربازان گفت: نماینده‌ایران برابر قهرمان جهان از کره‌جنوبی که دارنده مدال المپیک است و از حمایت هزاران تماشاگر سود می برد، در رقابتی نزدیک شکست خورد.

وی افزود: متاسفانه اخطاری که علی پاکدامن دریافت کرد یکی دیگر از عواملی بود که تیم کشورمان به مدال نرسید. با اینکه پیش‌بینی می‌کردیم در انفرادی یک مدال کسب کنیم، اما این شانس از دست رفت. حریفان کره‌ای با اینکه از بهترین‌های جهان هستند از تیم ایران هراس دارند و بسیار ناراحتم نتوانستیم به مدال دست یابیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: سطح مسابقات واقعا بالاست و تیمی چون قزاقستان که قهرمان المپیک محسوب می‌شود، هنوز در اینچئون به مدال نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز