خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان خبر داد؛

محدودیت تردد کامیون و اتوبوس از میدان شهید قندهاری به طرف غرب گرگان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۱۵

عبور تمامی کامیون‌ها و اتوبوس‌ها از میدان شهید قندهاری به طرف غرب از ساعت ۷ صبح فردا تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان با اشاره به برگزاری رژه پر شکوه ۳۱ شهریور ماه در گرگان و تعدادی از شهرهای گلستان گفت: عبور تمامی کامیون‌ها و اتوبوس‌ها از میدان شهید قندهاری به طرف غرب از ساعت ۷ صبح فردا تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار «علی اصغر مهری»، محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه پر شکوه سی و یکم شهریور ماه در گرگان و تعدادی از شهر‌های استان را تشریح کرد.

وی گفت: در همین راستا عبور کلیه کامیون‌ها و اتوبوس‌ها از میدان شهید قندهاری به طرف غرب ممنوع خواهد بود و از این رو مسیر جایگزین از میدان شهید قندهاری به طرف جاده آق قلا و بندرتکمن و کردکوی خواهد بود.

سرهنگ مهری با اشاره به محدودیت تردد و عبور خودرو‌ها از شرق به غرب بلوار شهید مفتح به کوی افسران تصریح کرد: کلیه خودرو‌های عبوری از ورودی غرب به شهرستان گرگان مقابل سایت استانداری به طرف بلوار استانداری هدایت و سپس از تقاطع شرکت پگاه به طرف میدان مادر هدایت خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان همچنین گفت: تردد کلیه خودرو‌ها از میدان مادر به طرف غرب نیز ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم رژه در گنبد و آزادشهر تصریح کرد: در همین راستا در کمربندی شهید صیاد شیرازی گنبدکاووس از میدان امام علی(ع) تا بریدگی اول بعد از بیمارستان خاتم الانبیاء نیز محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

به گفته وی در شهرستان آزادشهر نیز از بلوار دانشجو لاین جنوبی و شمالی و تمامی کوچه‌های منتهی به بلوار دانشجو در لاین جنوبی و شمالی نیز محدودیت‌های ترافیکی اعمال که مسیر جایگزین آن نیز خیابان مدرس و خیابان مطهری خواهد بود.

سرهنگ مهری در پایان از رانندگان خواست به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز