خبرگزاری کار ایران

کامران در گفت‌وگو با ایلنا:

در هیات نظارت سلیقه ای عمل نمی‌کنم / طرفدار آزادی مطبوعاتم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۶۹

در دوره های قبل هر کسی می‌توانست در صحن علنی کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات شود اما در این دوره این وظیفه بر عهده کمیسیون فرهنگی گذاشته شده است.

کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات می‌گوید اگر برای عضویت در این هیات رای بیاورد مطابق قانون عمل کرده و از آزادی مطبوعات دفاع خواهد کرد.

حسن کامران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات گفت: من به صورت طبیعی به کمیسیون فرهنگی اسم دادم و از طرف کمیسیون هم به عنوان کاندیدا معرفی شدم.

نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به حمایت فراکسیون رهروان ولایت از او به عنوان کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات گفت: همه گروه‌ها نسبت به من لطف دارند و خوشبختانه حمایت خوبی از من شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به دیگر کاندیداهای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات یادآور شد: در حال حاضر آقایان رسایی و نبویان نیز علاوه بر من کاندیدای عضویت در این هیات هستند.

کامران در مورد عدم معرفی جواد هروی از سوی کمیسیون فرهنگی با وجود داوطلب بودن وی تاکید کرد: در دوره های قبل هر کسی می‌توانست در صحن علنی کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات شود اما در این دوره این وظیفه بر عهده کمیسیون فرهنگی گذاشته شده است. کمیسیون فرهنگی نیز عده‌ای را معرفی کرد که اختلافاتی در تفسیر آیین نامه به وجود آمد. لذا دوباره رای گیری شد و من به عنوان کاندیدا اضافه شدم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: امیدوارم که رای بیاوریم. اگر هم رای بیاورم قانون را اجرا خواهم کرد. من همیشه در هیات نظارت بر مطبوعات طرفدار قانون و آزادی مطبوعات برابر با قانون بوده‌ام. و هیچ وقت هم سلیقه‌ای عمل نکرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز