خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

حذف ایرانی‌ها از جدول ستارگان‌والیبال جهان / ولازلی لهستانی نامزد ارزشمندترین بازیکن

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۳۴

موسوی، ظریف، معروف و قائمی چهار ستاره ایرانی از جدول انتخابی ستارگان جهان که به عنوان برترین بازیکنان پیکارها معرفی می شوند، کنار گذاشته شدند.

چهار بازیکن تیم ملی والیبال ایران که تا پایان مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان در جمع برترین‌ها بودند، از فهرست برترین بازیکنان والیبال جهان حذف شدند.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی، فرهاد ظریف، سعید معروف و فرهاد قائمی ۴ ستاره ایرانی مسابقات قهرمانی جهان که نام شان تا روز پایانی پیکارها در میان بهترین بازیکنان فاکتورهای دفاع، لیبرو، پاس و دریافت قرار داشت، از جدول انتخابی ستارگان جهان که در آغاز مراسم توزیع جوایز مسابقات به عنوان برترین بازیکنان پیکارها معرفی می شوند، کنار گذاشته شدند.

بی شک اگر ایران به مرحله نیمه نهایی راه می یافت، این چهار بازیکن شایسته ایرانی بخت این را داشتند که در میان تیم ستارگان مسابقات قرار گرفته و در روز پایانی پیکارها به عنوان یکی از بازیکنان برتر رقابت های جهانی معرفی شوند. اما بر اساس مقررات مسابقات جهانی تیم ستارگان جهان از میان سه بازیکن برتر هر فاکتور(بر اساس آمار) که عضو یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی باشند، برگزیده می شود.

بر این اساس بهترین بازیکنان فاکتورهای مختلف مسابقات جهانی به شرح زیر هستند:

حمله:
ماریوش ولازولی(لهستان) – دنیس کالیبردا(آلمان) – لوکارلی(برزیل)

دفاع:
مارکوس بوهم(آلمان) – کارول کلوس(لهستان) – سیدائو(برزیل)

سرویس:
گئورگی گروزر(آلمان) – لوکارلی(برزیل) – ولازلی(لهستان)

پاس:
لوکاس کامپا(آلمان) – تونیوتی(فرانسه) – برنو رزنده(برزیل)

دریافت:
داسیلوا(برزیل) – اندرس(برزیل) – کوبیاک(لهستان)

توپ گیری:
گربنیکوف(فرانسه) – زاتورسکی(لهستان) – کامپا(آلمان)

امتیازآوری:
ولازلی(لهستان) – روزی یه(فرانسه) – انگاپت(فرانسه)

علاوه بر تیم ستارگان جهان که از میان فهرست بازیکنان بالا انتخاب خواهد شد، یک بازیکن نیز از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان ارزشمندترین بازیکن جهان برگزیده می شود که از ماریوش ولازلی؛ ستاره تیم لهستان به عنوان محتمل ترین گزینه این مهم نام برده می شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان امروز بین تیم های برزیل و لهستان برگزار می شود و تیم های فرانسه و آلمان نیز برای مدال برنز به میدان می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز