خبرگزاری کار ایران

موفقیت‌های شنا ادامه دارد؛

کشتکار: چاووشی‌فر با برنامه‌منظم رکورد ملی ایران را شکست / ورزشکاران نباید بهانه‌جویی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۱۹

سرمربی تیم ملی شنای ایران پس از رکوردشکنی جمال چاوشی‌فر گفت: مطمئن باشید این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی شنای ایران پس از رکورد شکنی جمال چاوشی‌فر گفت: مطمئن باشید این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کشتکار بعد از موفقیت جمال چاووشی‌فر اظهار کرد: همیشه اولین روز مسابقات هیجان زیادی دارد. شناگران دچار استرس می‌شوند، اما به جمال چاووشی‌فر تبریک می‌گویم. مطمئن هستم باز هم این موفقیت را در رشته‌های تیمی تکرار می‌کنیم. چاووشی‌فر حتی می‌تواند این زمان را بیشتر ارتقا دهد. ما انتظار داریم او حتی کمتر از ۵۸ ثانیه شنا کند. خوشبختانه چاووشی‌فر رکورد ملی ایران را در این ماده شکست. امیدوارم سایر ورزشکاران هم به موفقیت برسند.

وی افزود: امیدوارم طبق برنامه از پیش تعیین شده به اهداف خود برسیم. چاووشی‌فر همانطور که پیش‌بینی می‌شد بعد از یک برنامه منظم رکورد ملی ایران را شکست.

سرمربی تیم ملی شنا خاطرنشان کرد: آریا نسیمی‌شاد در ماده ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر قورباغه توانایی جابجایی رکورد را دارد. مهدی انصاری هم در ۵۰ و ۱۰۰ پروانه ان‌شالله موفق خواهد بود. ما همچنین در ماده‌های مختلط تیمی امکان موفقیت داریم. این مسابقات ۶ روز طول می‌کشد. ما سعی کردیم بر اساس برنامه های منظم شناگران خود را در کورس قهرمانی نگه داریم.

وی تاکید کرد: تا المپیک ریو برنامه‌های کاملی برای شناگران داریم. مطمئن باشید تلاش خود را ادامه می‌دهیم. برنامه‌ریزی‌های دراز مدتی داریم. ما جوان‌ترین شناگر این دوره را به همراه داریم. مهدی انصاری ۱۹ ساله است. آریا نسیمی‌شاد ۱۴ سال سن دارد. همه این‌ها سرمایه‌های ما هستند.

کشتکار در پایان گفت: میزبانی خوبی را از کره‌ای‌ها شاهد هستیم. آنها تلاش خود را برای بهترین میزبانی انجام دادند. از نظر فنی امکانات خوبی دارند. البته از نظر تغذیه تنوع غذایی زیاد نیست. با این حال هیچ‌یک از ورزشکاران نباید بهانه‌جویی کنند. شناگران ما از شرایط راضی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز