خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

چاووشی‌فر: باز هم رکورد می‌زنم / ۶ ماه سختی کشیدم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۵۵

خوشحالم که بعد از شش ماه تمرین و سختی کشیدن سرانجام رکورد ملی ایران را شکستم. خودم دوست داشتم که رکورد بهتری بزنم.

کاپیتان تیم ملی‌شنای‌ایران بعد از شکستن رکورد ملی ماده ۱۰۰متر کرال پشت گفت: فکر می‌کنم باز هم بتوانم در ماده تیمی رکورد بهتری ثبت کنم.

به گزارش ایلنا، جمال چاووشی‌فر شناگر شیرازی تیم ملی اظهار کرد: خوشحالم بعد از ۶ ماه تمرین و سختی کشیدن سرانجام رکورد ملی ایران را شکستم. خودم دوست داشتم رکورد بهتری بزنم، اما هنوز یک فرصت دیگر هم دارم و در ۱۰۰ متر تیمی هم بار دیگر تلاش می‌کنم. اگر آن جا بتوانم باز هم بهتر از این رکورد بزنم خوشحالی دو چندانی خواهم داشت.

وی افزود: مدتی بود در استخر مسافت‌بلند مسابقه نداده بودم. بعد از مدت‌ها بود که در این شرایط مسابقه می‌دادم. خدا کمک کرد که موفق شدم. امیدوارم نمایندگان شنای‌ایران در مسابقات بین‌المللی بیشتری شرکت کنند. امیدوارم با مسابقات تدارکاتی بیشتری در مسابقات اصلی شرکت کنیم و با آمادگی کامل در همه مسابقات حاضر شویم.

بر اساس این گزارش، رئیس فدراسیون شنا بلافاصله بعد از ثبت رکورد چاووشی فر به او ۳۰۰ دلار پاداش داد.

گفتنی است، جمال چاووشی‌فر در رقابت‌های صبح امروز ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با ثبت زمان ۵۸ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه در بین ۲۲ شناگر در جایگاه ۱۹ قرار گرفت و از راهیابی به فینال این ماده بازماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز