خبرگزاری کار ایران

عرضه ال ۹۰ به بازار محدود شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۱۹

هر چند نرخ برخی از خودروهای پر تیراژ کاهش داشته اما تعداد متقاضی و خریدار خودرو در بازار کاسته شده است.

عضو اتحادیه نمایشگاه داران از محدود شدن عرضه ال ۹۰ به بازار خبر داد.

موتمنی، عضو اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با خبرنگار ایلنادر خصوص نوسانات قیمت خودرو در بازار، اظهار داشت: در حال حاضر بهای ال ۹۰ بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش داشته است که این امر به دلیل کاهش عرضه این خودرو از سوی دو شرکت ایران خودرو و پارس خودرو بوده است.

وی با اشاره به قیمت ال ۹۰، گفت: در صورتی که این خودرو تولید پارس خودرو باشد به بهای ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در صورتی که ال ۹۰ تولید ایران خودرو باشد به قیمت ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

این عضو اتحادیه نمایشگاه داران با بیان اینکه نرخ سایر خودروها در بازار با کاهش مواجه شده است، گفت: این در حالی است که پژو پارس با کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی به ۳۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ تک ایربک به ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ دو ایربک به ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سمند معمولی اس ای به ۲۷ میلیون تومان، سمند ای اس ۷ به ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و پراید فول به ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

موتمنی در خاتمه گفت: هر چند نرخ برخی از خودروهای پر تیراژ کاهش داشته اما تعداد متقاضی و خریدار خودرو در بازار کاسته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز