خبرگزاری کار ایران

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد امروز اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۹۸

افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند می توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم(تکمیل ظرفیت) یکی را انتخاب کرده و در روز یکشنبه به واحد موردنظر جهت ثبت نام مراجعه کنند.

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۱۹:۰۰ امروز(شنبه) اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایتwww. azmoon. com از نتیجه خود مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند می توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم(تکمیل ظرفیت) یکی را انتخاب کرده و در روز یکشنبه به واحد موردنظر جهت ثبت نام مراجعه کنند.

علوی فاضل گفت: پذیرفته شدگان لازم است برای مراجعه جهت ثبت نام مدارکی شامل اصل و کپی مدرک کارشناسی به همراه ریز نمرات دوره کارشناسی، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی شناسنامه، شش قطعه عکس ۴ × ۳ با پشت زمینه سفید(برای مشمولین ۱۲ قطعه عکس)، مدرکی که نظام وظیفه برادران را مشخص می کند را به همراه داشته باشند.

وی در پایان گقت: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) خود نمی‌باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز