خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل؛

دفاع مقدس، میراثگران‌بهای انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۹۷

دفاع مقدس، میراثگران‌بهایی است که باید در انتقال این میراثارزشمند و تبیین و تشریح اهمیت و جایگاه دفاع مقدس و ثمره آن به نسل امروز جامعه بکوشیم.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: دفاع مقدس، میراثگران‌بهایی است که باید در انتقال این میراثارزشمند و تبیین و تشریح اهمیت و جایگاه دفاع مقدس و ثمره آن به نسل امروز جامعه بکوشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، علی اکبر رضایی، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و تعدادی از رؤسای ادارات در فرمانداری تشکیل شد، گفت: باید با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم و اجرای برنامه‌های نوین و جدید در هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان تلاش کنیم.

وی با تاکید برهمکاری و تعامل مسئولان ادارات بر برگزاری مطلوب برنامه‌ها و مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، نمایشگاه دفاع مقدس، شب شعر و خاطره گویی، رژه یگانهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار شهدا، جلسه پرسش و پاسخ جوانان، همایش پدران آسمانی، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال ویژه کارمندان، کوهگشت و پیاده روی خانوادگی، برگزاری شورای اداری شهرستان و مراسم زیارت عاشورا در جوار گلزار شهدای گمنام با حضور رؤسای ادارات از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل است.

سرپرست فرمانداری خاطر نشان کرد: شهرستان آران و بیدگل با تقدیم ۷۲۰ شهید گلگون کفن و دارای عنوان شهرستان نمونه ایثارگری نیاز به برنامه‌های جامع‌تر و توجه بیشتر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز