خبرگزاری کار ایران

نتایج توابع‌تهران بی‌سابقه بود؛

به‌نیا: مسئولان توجهی به بوکس ندارند / شخصا از ملی‌پوشان تقدیر کردم!

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۱۹

در ۲۵ سال بازگشایی فدراسیون بعد از پیروزی انقلاب این نتیجه ای بی سابقه بود. بچه های توابع با ۱۵ امتیاز اختلاف و با اقتدار کامل قهرمان شدند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس گفت در شرایطی که مسئولان ورزش از اردوی بسیاری از رشته های اعزامی به بازی‌های آسیایی بازدید و از آنها حمایت کردند، متاسفانه این اتفاق در مورد ملی‌پوشان بوکس رخ نداد.

فرهاد به‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ملی در حالی روز پنجشنبه عازم بازی‌های آسیایی اینچئون شد که هیچ‌یک از مسئولان ورزش از اردوی این تیم بازدید نکرد.

وی ادامه داد: در این شرایط که ملی‌پوشان کشورمان نیاز به حمایت و دلگرمی داشتند بنده اعضای تیم ملی را به دفترم دعوت کردم و با اهدای لوح و سکه از آنها تقدیر به عمل آوردم تا با روحیه مناسب راهی اینچئون شوند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی بوکسورهای اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: تیمی که من دیدم بسیار آماده و سرحال نشان می‌داد، از این رو امیدوارم نتایج قابل قبولی در اینچئون کسب کنند.

به‌نیا با اشاره به حریفان بوکسورهای ایران در بازی‌های آسیایی گفت: بچه‌ها شناخت خوبی از حریفان خود دارند. با این حال باید توجه داشت که قدرت‌های بزرگ بوکس دنیا در قاره آسیا حضور دارند.

وی درباره نتایج احتمالی ملی‌پوشان بوکس در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بنده آرزو دارم همه ملی‌پوشان مدال بگیرند. البته باید مسائل مهمی مثل قرعه و داوری‌ها را نیز در نظر داشت. با این حال بچه‌ها باید روی رینگ خود را نشان دهند.

رئیس هیات بوکس توابع تهران در ادامه به قهرمانی این تیم در مسابقات جوانان کشور اشاره کرد و افزود: در ۲۵ سال بازگشایی فدراسیون بعد از پیروزی انقلاب این نتیجه‌ بی‌سابقه بود. بچه‌های توابع با ۱۵ امتیاز اختلاف و با اقتدار کامل قهرمان شدند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا حکم جدید شما برای حضور مجدد در هیات رئیسه فدراسیون بوکس از سوی وزارت ورزش صادر شده یا نه، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه رئیس فدراسیون حکم بنده را صادر کرده هنوز وزارت ورزش پاسخی نداده است. با این حال بنده به عنوان یکی از علاقه‌مندان بوکس همواره حمایت خود را از این رشته ورزشی مظلوم ادامه خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز