خبرگزاری کار ایران

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد:

در مقابله با تهدیدات پوشالی دشمن از صلابت خود کوتاه نخواهیم آمد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۱۳

یادمان باشد که روزی شاگرد اولی‌هایمان به جای نیمکت کلاس‌ها در رمل‌های دو کوهه آموزش می‌دیدند و امروز نیاز وطن، خودکفایی در علوم است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد طی بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: یادمان باشد که روزی شاگرد اولی‌هایمان به جای نیمکت کلاس‌ها در رمل‌های دو کوهه آموزش می‌دیدند و امروز نیاز وطن، خودکفایی در علوم است.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه به شرح ذیل است:

«ملت سرافراز و غیور ایران:

آغاز هفته دفاع مقدس، دفاع نابرابر ایمان برابر کفر، دفاع جانانه از غیرت و ناموس و خاک وطن، دفاع فداکارنه برای آرمانهای اسلام، دفاع برای حفظ حیا و حجاب و عفاف بر شما گرامی باد…

به گواه تاریخ تا به امروز هیچ انقلابی مانند آنچه حضرت روح الله در بهمن ۵۷ رقم زد بعد از چهار نسل همچنان بر اصول و عقاید خود پابرجا نماند.

و اما یادمان نرفته که جنگ پایان یافته اما دشمنی ها همچنان باقی است.. دشمنی ها همچنان باقیست و تنها میدان نبرد تغییر یافته است.

امروز به برکت انقلاب اسلامی خط مقاومت در منطقه مستحکم شده است و دشمن گاه با قدرت نرم و گاه با قدرت سخت با جنگی هوشمند در پی ضربه زدن به مقاومت است.

اما دشمنان بدانند که ما ملتی هستیم که خانه هایمان را بر دامنه کوه های آتشفشان بنا می‌کنیم و در مقابله با تهدیدات پوشالی دشمن از صلابت خود کوتاه نخواهیم آمد.

امروز شکست آمریکا در موضوع ائتلاف با ایران بر سر حمله به داعشی که دست پرورده سیاست بازان آمریکا و صهیونیزم است از افتخارات دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که موجب گردید تا رسوایی شیطنتی دیگر از دشمنان دین خدا برملا گردد.

بر اساس تجربه تاریخی، رصد هوشمندانه وهمراه با تردید در قبال سیاست های دوگانه آمریکا برای دستگاه دیپلماسی ایران در چارچوب منافع ملت ضروری و اجتناب ناپذیر است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با توجه به فرامین مقام عظمای ولایت، ضمن هوشیاری در رخدادها، بر اهتمام وگسترش فرهنگ اسلامی و تعمیق همه جانبه آن در جامعه اسلامی کوشا است و همچنین حمایت از مدیریت جهادی با عزم ملی را برخود واجب می دارد.

و اما دانشجویان عزیز و گرامی:

در حال حاضر دانشگاه محل پرورش استعداد ها و علم آموزی ها برای سربلندی میهن است. یادمان باشد که روزی بر حسب اقتضای زمان شاگرد اولی هایمان به جای نیمکت کلاس ها در رمل های دو کوهه آموزش می دیدند و امروز نیاز وطن برای دفاع مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمن خودکفایی در علوم است.

پس هوشیار باشید که امید ملت ایران، امروز در گرو جدیت شما در فراگیری و جستجوی دانش است. همانا که امروز مسئولیت حفظ ارزش ها و استقلال میهن از دوش وارثان سرافراز دیروز آن برداشته شده و به شما رسیده است.

امروز شما باید نقش همت ها و آوینی‌ها و خرازی‌ها را در سنگری دیگر بر عهده بگیرید، پس بیدار باشید تا مبادا دشمن شما را در تب و تاب فرهنگ خود چنان بپیچاند که دیگر مجالی برای ترمیم آن پیدا نکنید.

در پایان با آرزوی توفیق و سربلندی برای ملت ایران و امت اسلامی منتظرانه از درگاه خداوند متعال سلامتی امام عصر(عج) و نایب بر حق شان را مسئلت می‌طلبیم و همچنان امید آن داریم تا روزی توفیق دفاع از اسلام در رکاب آن امام شریف نصیبمان شود. ان شاالله…»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز