خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

قدرت‌های استکباری در مقابل انقلاب اسلامی در همه عرصه ها شکست خورده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۰۸

اجتماع ۱ + ۵ کشور مدعی قدرت که همگی از حامیان رژیم منحوس پهلوی بودند، طی مذاکرات اخیر اسیر استقامت و پایمردی ملت ایران شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اجتماع ۱ + ۵ کشور مدعی قدرت که همگی از حامیان رژیم منحوس پهلوی بودند، طی مذاکرات اخیر اسیر استقامت و پایمردی ملت ایران شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین طی سفر به کرمانشاه و شرکت در رزمایش الی بیت المقدس عشایر کشور از پایگاه بسیج شهید همت و پایگاه بسیج خواهران زینبیه در ناحیه کرمانشاه سرکشی و ضمن آشنایی با فعالیت‌های بسیجیان این پایگاه‌ها از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

نقدی در جمع بسیجیان پایگاه شهید همت ناحیه کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت: پیام انقلاب اسلامی رمز پیروزی ها و عظمت امروز امت اسلام همچون پیروزی مردم غزه بر چهارمین ارتش مجهز دنیا است.

وی با بیان اینکه امروز قدرت‌های استکباری در مقابل انقلاب اسلامی در همه عرصه ها شکست خورده‌اند، گفت: هرجایی که پیام انقلاب اسلامی نفوذ کرده و انسان‌هایی با این پیام تربیت شده‌اند، مس وجود افراد به طلا تبدیل شده است و امروز این راه در حلقات صالحین ادامه دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین حلقه‌های صالحین را بزرگترین سرمایه دانست و تصریح کرد: این سرمایه حتی بالاتر از دستاوردهای علمی، نظامی و… در کشور است چرا که بهتر از اکثر این دستاوردها را کشورهای دیگر دارند ولی این سرمایه در انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز ابرقدرت های شیطانی در دستان انقلاب اسلامی اسیر هستند، اظهار داشت: اجتماع ۱ + ۵ کشور مدعی قدرت، که همگی از حامیان رژیم منحوس پهلوی بودند، طی مذاکرات اخیر اسیر استقامت و پایمردی ملت ایران شدند، ملتی که پس از براندازی نوکران استکبار با انقلاب اسلامی در کشور، امروز رو در روی قرارگاه اصلی استکبار ایستاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج حلقات صالحین را باعثبالفعل سازی ظرفیت های بالقوه در بسیجیان عنوان و تاکید کرد: بسیجیان در حلقات صالحین فعالیت می کنند تا بشریت و جامعه بشری به سوی تعالی پیش رود.

وی حضور ارزشی در فعالیت های اجتماعی را ضروری خواند و ادامه داد: مسیر سازندگی در مکتب اسلام ناب محمدی از میدان جهاد و مبارزه می گذرد و باید ضمن خودسازی، با حرکت اجتماعی در میدان حضور داشت.

نقدی به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن علیه ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: تهاجم رسانه ای که امروز علیه ملت ایران وجود دارد بی سابقه و بی نظیر است و حتی ده درصد آن هم علیه هیچ ملت دیگری نبوده است.

وی آرزوی امروز هر بسیجی را حرکت برای آزادی قدس دانست و بیان کرد: باید این آرزو روز به روز در جامعه شکوفا تر شده و جامعه برای حرکت نهایی و آزادی قدس شریف آماده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز