خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفتگو با ایلنا:

تعرفه عدس افزایش یافت / ورود حبوبات تازه به بازار

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۹۱

ممکن است به دلیل ورود محصولات جدید به بازاردر بخش سایر حبوبات کاهش قیمت نیز داشته باشیم.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از واردات عدس از کانادا و افزایش تعرفه آن خبر داد.

محمد آقاطاهر، رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین نوسانات قیمتی در بازار مواد غذایی اظهار داشت: هم اکنون میزان و حجم کالاهای اساسی در کشور کافی است و قیمت‌ها چندان تغییری نداشته است.

وی با بیان اینکه عدس ازکانادا وارد کشور می شود گفت: تنها در بخش حبوبات به دلیل افزایش تعرفه عدس این کالا از ۳ هزار تومان در هر کیلو به ۴ هزار تومان رسیده است.

احتمال کاهش نرخ حبوبات

آقاطاهر تصریح کرد: این در حالی است که ممکن است به دلیل ورود محصولات جدید به بازاردر بخش سایر حبوبات کاهش قیمت نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو نخود در جه یک ۲۵۰۰ تومان، هر کیلو لپه ۳۶۰۰ و هر کیلو لوبیا قرمز ۵۵۰۰ تومان است.

احتمال افزایش نرخ لبنیات

آقاطاهر خاطر نشان کرد: همچنین احتمال افزایش نرخ لبنیات نیز در بازار وجود دارد زیرا در گذشته به دلیل ارزان بودن نرخ روغن پالم از این ماده در محصولات استفاده می‌شد اما از ابتدای مهر ماه با استفاده از چربی طبیعی در محصولات لبنی احتمال افزایش نرخ لبنیات نیز وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز