خبرگزاری کار ایران

برای اولین‌بار در تاریخ ورزش‌ایران؛

ایران میزبان نشست هیات‌اجرایی OCA در سال ۲۰۱۵ شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۱۱

میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا بعنوان اعضای اصلی و تصمیم گیرندگان ورزش قاره کهن یکی از بی نظیرترین میزبانی های کشورمان در ورزش کشور به حساب می آید.

برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به ایران اعطا شد.

به گزارش ایلنا، با درخواست کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و موافقت شیخ احمد الفهد الصباح، نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به عنوان بالاترین نهاد تصمیم گیری در ورزش آسیا به ایران واگذار شد.

بر اساس این گزارش، با موافقت رئیس شورای المپیک آسیا اعضای هیات اجرایی OCA در اواسط سال ۲۰۱۵ و پیش از برپایی مجمع انتخاباتی این شورا در کشورمان گرد هم می آیند تا در خصوص انتخابات و بحثهای مهم خود همانند بررسی درخواست های میزبانی رقابت‌های مختلف پیش رو بحثو بررسی نمایند.

میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا بعنوان اعضای اصلی و تصمیم گیرندگان ورزش قاره‌کهن یکی از بی نظیرترین میزبانی‌های کشورمان در ورزش به حساب می‌آید که برای اولین بار صورت می‌پذیرد.

تاریخ و برنامه نهایی این نشست بزودی و طی نامه‌نگاری کمیته ملی المپیک با حسین المسلم مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا اعلام می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز