خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان گفت:

برای جذب سرمایه‌گذاران لرستانی مقیم خارج کشور، اطلاعات به روزرسانی شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۷۳

اطلاعات مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری لرستان در سال ۸۵ جمع‌آوری شده است، از این‌رو باید به روزرسانی شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان گفت: اطلاعات مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری لرستان در سال ۸۵ جمع‌آوری شده است، از این‌رو باید به روزرسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، قدرت‌الله ولدی در جلسه شورای لرستانی‌های مقیم خارج کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه جذب سرمایه‌گذاران لرستانی مقیم کشورهای خارجی می‌تواند در توسعه همه جانبه استان تاثیر بسزایی داشته باشد، اما متاسفانه جزء سازمان صنعت و معدن مابقی دستگاه‌های اجرایی اطلاعات به روزی در خصوص حوزه سرمایه‌گذاری لرستان ارائه نداده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری لرستان در سال ۸۵ جمع‌آوری شده، عنوان داشت: برای جذب سرمایه‌گذاران لرستانی مقیم خارج کشور باید اطلاعات در این خصوص به روز و دستگاه‌های اجرایی با ما همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ما باید ظرفیت‌های لرستان به ویژه در زمینه میراثفرهنگی و گردشگری به سرمایه‌گذاران خارجی و لرستانی‌های مقیم خارج کشور معرفی کنیم.

ولدی با بیان اینکه در سال‌های گذشته سی دی، کتاب و… به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی در سازمان صنعت و معدن برای سرمایه‌گذاران خارجی و داخی تهیه شده است، افزود: برای به روز رسانی آن‌ها نیازمند اعتبارات ویژه‌ای از سوی استانداری لرستان هستیم، بنابراین اگر می‌خواهیم لرستانی‌های مقیم خارج کشور را برای سرمایه‌گذاری به این استان جذب کنیم، باید زمینه‌های مناسب را برای آن‌ها فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز