خبرگزاری کار ایران

مذاکرات ایران و ۱ + ۵ در سطح کارشناسی ادامه پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۶۰

نشست افتتاحیه هفتمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱ + ۵ در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی ایران و ۱ + ۵ که با حضور محمدجواد ظریف و کاترین اشتون صبح امروز در مقر سازمان ملل در نیویورک آغاز شده است پس از ۴۰ دقیقه پایان یافت و پس از آن اشتون و ظریف در دیداری خصوصی به مدت نیم ساعت با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

مذاکرات ایران و ۱ + ۵ در سطح کارشناسی عصر روز جمعه به وقت محلی ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، نشست افتتاحیه هفتمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱ + ۵ در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی ایران و ۱ + ۵ که با حضور محمدجواد ظریف و کاترین اشتون صبح امروز در مقر سازمان ملل در نیویورک آغاز شده است پس از ۴۰ دقیقه پایان یافت و پس از آن اشتون و ظریف در دیداری خصوصی به مدت نیم ساعت با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

بنا براین گزارش، پس از دیدار ظریف و اشتون، سید عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه کشورمان و هلگا اشمید، معاون اشتون درباره چارچوب مذاکرات در روزهای آینده با یکدیگر گفت‌وگوکردند.

در ادامه عراقچی، تخت روانچی و ریابکوف، معاونان وزیران خارجه ایران و روسیه نیز با یکدیگر به طور دوجانبه دیدار کردند.

هم‌چنین معاونان وزیران خارجه ایران و انگلستان نیز به طور دو جانبه گفت‌وگو کردند.

قرار است نماینده فرانسه در گروه ۱ + ۵ نیز با معاونان وزیر خارجه کشورمان دیدار کند.

منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده ایران از ادامه مذاکرات در عصر روز جمعه در سطح کارشناسی میان هیات‌های کارشناسی دو طرف خبر می‌دهند.

هم‌چنین این منابع اعلام کردند که مذاکرات فردا شنبه نیز ادامه می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز