خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال ۹۴؛

حرم ۱۴شهید گمنام در کوه‌خضر قم تکمیل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۴۳

مراحل اجرای طرح جامع حرم شهدای گمنام و کوه خضر نبی(ع) با نظارت کارگروه مربوطه پیگیری و با همت دلسوزانه مسئولان، با سرعت و کیفیت بالا در حال انجام است و تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری کامل می رسد.

ایلنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از روحیه جهادی و همت بلند مدیران شهری در بهسازی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام و تسریع در تکمیل یکی از بزرگترین پروژه های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

به گزارش ایلنا از قم، احمد حسینی ضمن تقدیر از یکدلی و مدیریت جهادی مجموعه مدیران شهری و مسئولان استان قم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص مشارکت فعال در بهسازی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام گفت: با عنایت استاندار قم و مقام عالی دولت در استان، شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر، نمایندگان مردم در مجلس، معاونت فنی و مهندسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان، فرماندار قم، فرماندهی انتظامی استان و… و پس از بازدید مسئولان از حرم مطهر شهدای گمنام، کارگروه فنی و مهندسی زیر نظر معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد.

وی افزود: نخستین مراحل اجرای طرح جامع حرم شهدای گمنام و کوه خضر نبی(ع) با نظارت و ساماندهی این کارگروه پیگیری و عملیاتی شده و با همت دلسوزانه مسئولان اجرایی استان و شهرداری قم به ویژه شهرداری منطقه چهار، با سرعت و کیفیت بالا در حال انجام است و تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری کامل می رسد.

احمد حسینی با بیان اینکه موقعیت مکانی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام به لحاظ واقع شدن در بام معنوی و حماسی قم دارای چشم انداز منحصر به فردی است، تاکید کرد: این مکان مقدس در همه فصول سال پذیرای خیل عظیم زائران مشتاق بوده و خواهد بود.

وی برگزاری مراسم و محافل معنوی چون دعای عرفه، شبهای احیا و مراسم فرهنگی هفتگی را از برنامه های اصلی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام برشمرد و گفت: سرویس دهی و ارائه خدمات ضروری از سوی مسئولان شهرداری بخصوص پرسنل خدوم شهرداری منطقه چهار، بر اطمینان خاطر زائران و مردم شریف استان قم نسبت به حضور در این مکان معنوی افزوده است.

حسینی تشریک مساعی و اتفاق نظر و همدلی همه مسئولان استان در بهسازی حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام و تشکیل جلسات هفتکی کارگروه فنی و مهندسی را از فرصت های مغتنم در استان برای اجرای یکی از بزرگترین پروژه های معنوی خاص فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: پس از سالها کم توجهی به حرم ۱۴ شهید گمنام، فرصت اخیر در سطح بالاترین همدلی ها و حمایت ها محقق شده و ضرورت دارد این حرکت با برکت، از تمام جهات پشتیبانی و حمایت شود.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا هر گونه اظهار نظر، پیشنهاد و هر موضوع دیگری در ارتباط با حرم مطهر ۱۴ شهید گمنام بایستی از طریق کارگروه فنی و مهندسی مورد پیگیری واقع شود تا این طرح عظیم بر اثر اقدامات عجولانه و اظهار نظرهای خودسرانه متوقف و یا تعطیل نشود.

گفتنی است طبق ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا و اساسنامه بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، متولی کلیه امور مربوط به شهدای گمنام و حرم مطهر آنان ادارات کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان ها می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز