خبرگزاری کار ایران

به دهاتی بودنم افتخار می کنم؛

قلعه‌نویی: به اندازه ۳۰۰ سال سختی کشیده ام / کی روش را خوب کنترل نکردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۳۸

کی‌روش یک مربی رزومه‌دار است و برای ما زحمت کشیده، اما بستر خوبی برایش فراهم نشد. مدیرانی که باید کی‌روش را کنترل می‌کردند، کارشان را خوب انجام ندادند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در زندگی ام به اندازه ۳۰۰ سال سختی کشیده ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم، به سؤالاتی متفاوت و جالبی پاسخ داد که چکیده اظهارنظرهای سرمربی استقلال را در زیر می خوانید:

در شناسنامه اردشیر هستم اما امیر صدایم می زنند
ما ۳ برادر هستیم که اسم شناسنامه ای ما با آن چه که صدایمان می زنند، متفاوت است. برادر بزرگم داریوش نام دارد که او را احمد صدا می‌زنند. من هم اردشیر هستم که امیر صدایم می‌کنند و برادر سومم نیز بابک است که او را عباس صدا می‌کنند. پدر مرحومم می‌خواست اسم‌های ایرانی در شناسنامه ما باشد.

به دهاتی بودنم افتخار می کنم
ما اصالتاً اهل قلعه‌نو هستیم، دهاتی در نیشابور و البته به دهاتی بودنم افتخار می‌کنم.

آرسن ونگر را دوست دارم
از بین مربیان خارجی آرسن ونگر را دوست دارم چون تیمش سرعتی بازی می‌کند.

سبک من با علی پروین متفاوت است
علی پروین استاد من است. همه می‌دانند زبان من تلخ است، اما واقعاً علی پروین الگو و بزرگتر ماست. هر چند به لحاظ سبک با هم متفاوت هستیم.

برای تیم هایم ۸ ساعت تمرین می گذارم
بعد از خدا و اهل بیت، داشتن صداقت در کارها باعثموفقیت انسان می‌شود که البته همین صداقت به مواردی دیگری مثل نظم و انضباط در کارها هم تبدیل می شود. ضمنا من برای هر تمرین تیمم، ۸ ساعت وقت می‌گذارم.

منزوی به من لقب ژنرال داد
لقب ژنرال را کامران منزوی به من داد. البته من هیچ‌وقت دنبال این لقب‌ها نبودم. بعد از مدت‌ها که به استقلال بازگشتم، با این تیم قهرمان آسیا شدم. البته در مسابقه کشاورز آسیب دیدم. بعد از ۱۱ ماه که برگشتم، تیم در دسته ۳ حضور داشت. این از افتخارات من است که در استقلال ماندم، با وجود اینکه این تیم در دسته ۳ بود.

بی پولی استقلال برای ما هم بوده است
هر چند که عده‌ای الان می‌گویند که من استقلالی نیستم. نهمی و سیزدهمی استقلال برای ما بوده و هر وقت استقلال پول نداشته‌ هم برای ما بوده است.

به اندازه ۳۰۰ سال سختی کشیده ام
به اندازه ۳۰۰ سال سختی کشیده‌ام. از پنجم ابتدایی و به دلیل فوت پدرم، کار کرده‌ام و همیشه خدا و اهل بیت را در نظر داشته‌ام. بعد از رضایت خدا، رضایت مادرم از همه چیز برایم مهم‌تر بوده است.

کی روش را خوب کنترل نکردند
کی‌روش یک مربی رزومه‌دار است و برای ما زحمت کشیده، اما بستر خوبی برایش فراهم نشد. مدیرانی که باید کی‌روش را کنترل می‌کردند، کارشان را خوب انجام ندادند. قرارداد و رفتاری که او با ما داشت، کاملاً یک‌طرفه بود.

افراط و تفریط ما را به این روز انداخته
دین ما دین اعتدال است. من داماد دارم، اما وقتی برادرم به خانه ما بیاید، پایم را جلویش دراز نمی‌کنم. افراط و تفریط است که ما را به این روز انداخته.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز