خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون اصولگرایان در گفت و گو با ایلنا:

فراکسیون اصولگرایان ۶۵ نفر رویش داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۱۳

در موضوع استیضاح وزیر علوم با موضع‌گیری صحیحی که فراکسیون اصولگرایان داشت، موجب شد که تعداد اعضای این فراکسیون نه تنها کاهشی نداشته باشد بلکه روند افزایشی هم داشته باشد.

به گفته یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، این فراکسیون ۶۵ نفر رویش داشته است و این رویش از بعد از استیضاح وزیر علوم نیز خود را نشان داده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: فراکسیون اصولگرایان از ابتدای شکل گیری تا به امروز به دلیل روند منطقی و رو به رشدی که داشته و جهت گیری های صحیح خود نه تنها در مسیر خود ریزشی نداشته بلکه رویش هم داشته است.

نماینده شاهین شهر ادامه داد: به عنوان مثال در موضوع استیضاح وزیر علوم با موضع‌گیری صحیحی که فراکسیون اصولگرایان داشت، موجب شد که تعداد اعضای این فراکسیون نه تنها کاهشی نداشته باشد بلکه روند افزایشی هم داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به فراکسیون اصولگرایان یادآور شد: ما در این استیضاح متوجه شدیم که صف‌بندی‌های درون مجلس تغییر پیدا کرده است و تعداد اعضای این فراکسیون رو به رشد است.

حاجی دلیگانی در ارزیابی این که میزان رویش اعضای فراکسیون چقدر بوده است و آیا این حجم افزایشی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت نیز بوده است؟ خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون اصولگرایان در ابتدای دوره ۸۰ نفر بود. ما دیدیم که در ماجرای استیضاح وزیر علوم ۱۴۵ نفر به عزل آقای فرجی دانا رای دادند و با توجه به تعداد اعضای اولیه این فراکسیون می‌توان گفت که فراکسیون اصولگرایان ۶۵ نفر رویش داشته است. این موضوع نشان می‌دهد که حرکت فراکسیون اصولگرایان رو به رشد بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز