خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

مسابقات جودو قرعه کشی شد / جدال سخت نماینده ایران در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۹۱

مراسم قرعه کشی رقابت های جودوی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون برگزار شد که طی آن جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

نخستین جودوکار تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی به مصاف نماینده ترکمنستان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم قرعه کشی رقابت های جودوی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون برگزار شد که طی آن جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، روز شنبه ۲۹ شهریورماه و در روز نخست این مسابقات، احسان بهرامیان جودوکار وزن ۶۰ - کیلوگرم تیم کشورمان در اولین دیدار خود به مصاف حریفی از ترکمنستان خواهد رفت و سپس با حریفی از کره جنوبی پیکار می کند. در این وزن ۲۴ جودوکار حضور دارند.

حریف کره ای بهرامیان که در حال حاضر رنکینگ ۹ جهان را در اختیار دارد، در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو چین، مدال نقره کسب کرد و سال ۲۰۱۳ نیز نشان برنز جهان را به دست آورد. از این رو بهرامیان برای تصاحب مدال کار سختی در پیش دارد.

روز یکشنبه و در دومین روز این بازی های آسیایی، تیم ملی کشورمان دو نماینده دارد. در وزن ۷۳ - کیلوگرم سعید ملایی در میان ۲۲ جودوکار، در اولین گام به مصاف نماینده کویت می رود و سپس با حریفی از ژاپن روبرو خواهد شد.

همچنین امیر قاسمی نژاد در وزن ۸۱ - کیلوگرم، در دور نخست با نماینده تاجیکستان پیکار می کند و سپس مقابل برنده بازی لبنان و تاجیکستان پیکار می کند. نماینده لبنان همان جودوکار برزیلی الاصلی است که قاسمی نژاد را ۳ هفته قبل در مسابقات جهانی روسیه شکست داده بود. در این وزن ۱۸ جودوکار حضور دارند.

روز دوشنبه۳۱ شهریور ماه و در روز پایانی رقابت های جودوی بازی های آسیایی اینچئون، محمد جمالی در وزن ۹۰ - کیلوگرم در دور نخست باید با جودوکاری از فلسطین روبرو شود که در صورت پیروزی مقابل برنده مبارزه ژاپن و عربستان قرار خواهد گرفت. در این وزن ۱۹ جودوکار حاضر هستند.

ضمن اینکه در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم نیز جواد محجوب در گام اول نماینده میانمار را پیش رو دارد و سپس باید با برنده بازی امارات و پاکستان روبرو شود. گفتنی است نماینده امارات اصلیتی مولداویایی دارد.

شایان ذکر است روز سه شنبه نیز مسابقات بخش تیمی برگزار می شود که قرعه کشی آن روزهای آینده برگزار می شود.
در این دوره از مسابقات جودو ۲۲۴ جودوکار از ۳۴ کشور به مدت ۳ روز رقابت خواهند کرد که ۱۳۸ جودوکار در بخش مردان و ۸۶ جودوکار در بخش بانوان مقابل رقبای خود بر روی تاتامی خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز