خبرگزاری کار ایران

مقام ارشد آمریکایی:

اوباما از دیدار با روحانی استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۸۱

این مقام ارشد آمریکایی که خواست نامش فاش نشود٬ گفت که باراک اوباما نسبت به چنین دیداری نظر مثبت دارد و این موضوع کاملا به نظر ایران بستگی دارد.

یک مقام ارشد آمریکایی گفت که در برنامه‌های هفته آینده «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا، دیدار با «حسن روحانی» همتای ایران وی تنظیم نشده اما وی از چنین دیداری استقبال می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد٬ این مقام ارشد آمریکایی که خواست نامش فاش نشود٬ گفت که باراک اوباما نسبت به چنین دیداری نظر مثبت دارد و این موضوع کاملا به نظر ایران بستگی دارد.

کاخ سفید سه‌شنبه گذشته طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رییس‌جمهوری آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با روحانی خود دیدار نخواهد کرد.

در بیانیه کاخ سفید آمده بود که اوباما در نیویورک با حسن روحانی و «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهوری روسیه دیدار نخواهد کرد.

«جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید نیز در این باره گفت که تا آنجایی که اطلاع دارم دیدار با حسن روحانی و پوتین در برنامه هفته آینده اوباما در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل نیست.

بر اساس این گزارش، به دنبال گفت‌وگوی تلفنی اوباما و روحانی در سال گذشته میلادی، گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال دیدار این دو مقام ارشد افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز