خبرگزاری کار ایران

ایوبی:

سینمای ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۷۹

سینمایی ایران کوشیده است روایت گر فتح باشد. سینمایی که در برابر فرهنگ مهاجم مردانه ایستاده است. سینمایی که می‌خواهد خودش باشد.

ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در آستانه برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت طی پیامی عنوان کرد: جشنواره مقاومت جشنواره همه سینمای ایران است.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام رئیس ساازمان سینمایی به این شرح است:

مقاومت یک خط است، یک راه، یک نگاه است. راهی پرفراز و فرود، معطر به جای پای شهیدان. کربلا، نینوا، فرات، تشنگی، یاحسین، لبیک یاخمینی و اینک غزه و فلسطین نشانه‌ها و کلیدواژه‌های این راه‌اند.
و ما از فردای عاشورا با افتخار پرچمدار مقاومتیم. ما یعنی فرزندان خمینی و خامنه‌ای اسطوره‌های مقاومت روزگارمان.
و اینک گردهم می‌آییم به نام مقاومت، برای مقاومت جشن می‌گیریم قرن‌ها استواری و ایستادگی بر اصول و ارزش‌ها.
جشنواره مقاومت بهانه‌ای است برای رساندن پیام مقاومت به جهان و این بار به زبان تصویر، به زبان سینما.
اگر سینمای ایران را سینمای مقاومت بنامیم گزاف نگفته‌ایم. سینمایی که کوشیده است روایت گر فتح باشد. سینمایی که در برابر فرهنگ مهاجم مردانه ایستاده است. سینمایی که می‌خواهد خودش باشد. ریشه در جایی دارد. سینمای ایران اسلامی است. سینمایی که ریشه در خط مقاومت دارد، مفهوم فرات و تشنگی و لبیک یا حسین را می‌فهمد، سینمای ایران و چه جای خوشوقتی که جشنواره مقاومت جشنواره همه سینمای ایران است.
امسال همنوا می‌شویم با مردمان سربلند غزه و این جشنواره را تقدیم می‌کنیم به سفره‌های افطاری که به آسمان‌ها پرکشید و به خون کودکان غزه رنگین شد.
تقدیم به شهدای غزه… تقدیم به کودکان شهید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز