خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛

ترکیب دو تیم سپاهان و صبا مشخص شد / تغییرات جالب توجه مرفاوی

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۴۲

ترکیب تیم های سپاهان اصفهان و صبای قم مشخص شد.

ایلنا: ترکیب تیم های سپاهان اصفهان و صبای قم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این دیدار از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز خواهد شد که صمد مرفاوی تغییرات متفاوتی نسبت به هشت بازی گذشته، در تیمش داشته است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، مارکو اوره لیو آیوبل، جلال الدین علی محمدی، پیروز قربانی، داود بهادری و محمد برج لو را روانه این بازی کرده است که حضور پیروز قربانی پس از چهار بازی در ترکیب ثابت صبا جالب توجه می باشد. ضمن اینکه داوود بهادری، بازیکن بومی صبا که تاکنون در لیست هجده نفره صبا نیز قرار نگرفته بود در این بازی به یکباره در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است. محمد برج لو نیز برای اولین بار به صورت ثابت به میدان خواهد رفت و مارکو اوره لیو آیوبل نیز که پس از نخستین دیدار صبا در لیگ برتر مقابل ذوب آهن جزء یازده نفر اصلی مرفاوی بود در این مسابقه مجددا به ترکیب تیمش بازگشته است.

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز از شهاب گردان، عبداله کرمی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، حسین پاپی، علی حمودی، پریرا و محمدرضا خلعتبری در این دیدار استفاده خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز