خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی؛

نگاه تنگ نظرانه یکی از علتهای اصلی عقب ماندگی مازندران است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۸۶

نگاه تنگ نظرانه یکی از علتهای اصلی عقب ماندگی مازندران است که سالها داریم آن را تجربه می کنیم. / سیاسی کاری پدر مازندران را در آورده است.

دکتر شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی که در نشست خبرنگاران غرب با استاندار مازندران حضور یافته بوده بود در پایان نشست در جمع خبرنگاران گفت: سیاسی کاری پدر مازندران را در آورده است.

به گزارش ایلنا، وی تاکید کرد: نگاه تنگ نظرانه یکی از علتهای اصلی عقب ماندگی مازندران است که سالها داریم آن را تجربه می کنیم و دکتر فلاح هم از این قضیه رنج می برد.

وی افزود: فلاح استاندار مازندران مدیری عملیاتی، میدانی و نتیجه گرا است و نگاه اجرایی دارد.

شریعت نژاد تصریح نمود: استاندار مازندران مرد جلسه، شعار و سخنرانی نیست به اصولی اعتقاد دارد که راه را پپیش ببرد و به دنبال اصلاح امور است و شاید عده ای به این فکر پای بند نباشد و این تفکر را قبول نداشته باشند ولی خبرنگاران اگر به این فکر و عقیده اعتقاد دارند باید حمایت کنند تا این اصول محقق شود.

وی اظهار داشت: فلاح به اصولی پای بند است که می خواهد استان را پیش ببرد و همه دلسوزان استان باید کمک کنند.

شریعت ن‍ژاد مجددا از حضور استاندار در دوران برف سنگین غرب مازندران تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود مصوبات دولت در زمینه استمهال وام ها، پرداخت خسارات و بازسازی زیر ساخت های تخریب شده اجرایی شود.

وی در ادامه به تشریح بخشی از مشکلات غرب استان در حوزه های مختلف پرداخت و از استاندار مازندران و مسئولین استان خواست تا برای رفع مشکلات گامهای اساسی بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز