خبرگزاری کار ایران

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛

انصاری: امیدوارم در اینچئون هم رکورد بزنم / با چند ماه تمرین نمی توان معجزه کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۸۰

اگر شرایط خوب باشد و مشکل خاصی پیش نیاید می توانم در ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه رکورد بزنم. تمام سعی خود را می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و خوب شنا کنم.

ملی پوش شنای ایران در بازی های آسیایی اینچئون گفت: باید نتیجه اصلی را در بازی های آسیایی بگیریم و در آنجا به خواسته های مان برسیم.

به گزارش ایلنا، مهدی انصاری ملی پوش شنای ایران در بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد: از لحاظ آمادگی در وضعیت خوب و ایده آلی قرار داریم. شش ماه در اردوی تمرینی بودیم. در اردوی برون مرزی مجارستان شرکت کردیم که در آن جا توانستم رکورد ملی را جابجا کنم. امیدوارم در بازی های آسیایی بتوانم باز هم رکورد ملی را ارتقا بدهم. طبق برنامه باید در ماده های ۲۰۰ مختلط، ۲۰۰ متر قورباغه، ۵۰ قورباغه، ۵۰ و ۱۰۰ پروانه، ۴ در ۱۰۰ آزاد تیمی و ۴در ۱۰۰ مختلط تیمی مسابقه می دهم. اگر شرایط خوب باشد و مشکل خاصی پیش نیاید می توانم در ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه رکورد بزنم. تمام سعی خود را می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و خوب شنا کنم.

ملی پوش شنای ایران گفت: باید از کادر فنی پرسید که در طول این چند ماه به اهداف مدنظر دست یافته اند یا خیر. به نظرم با توجه به تمرینات و برنامه های کادر فنی و مربیان تا الان خوب پیش رفتیم. تمام کارهایی که کادر فنی از ما خواسته را انجام داده ایم. باید نتیجه اصلی زحمات خود را در بازی های آسیایی بگیریم و آنجا نشان دهیم که به خواسته های خود رسیده ایم.

مهدی انصاری تاکید کرد: ورزش شنا، ورزش سخت و زمان بری است. با چند ماه تمرین کردن نمی توان کار خارق العاده انجام داد. با برنامه بلند مدت و چندین سال تمرین همچنین با شرکت در مسابقات و تورنمنت های مختلف و زیاد می توان به اهداف مورد نظر دست یافت و نتایج خوبی را در این ورزش کسب کرد. حتی از همین الان باید برای بازی های دوره بعد برنامه ریزی کرد. باید اردوی پیوسته و مداوم داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز