خبرگزاری کار ایران

سردسته باند موادمخدر در هرمزگان به هلاکت رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۷۱

در این عملیات ۷۰۰ کیلوگرم تریاک به همراه دو قبضه سلاح جنگی و تعداد زیادی فشنگ مربوطه از قاچاقچیان کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان سردسته باند بزرگ مواد مخدر در میناب به هلاکت رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی میرشمسی افزود: قاچاقچیان قصد انتقال و جابجایی ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر از شهرستان میناب را داشتند که ماموران از این اقدام مطلع و رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران، اعضای این باند مشخص و مسیرهای عبوری قاچاقچیان نیز شناسایی شد که با اعزام تیم‌های عملیاتی در محورهای تردد سوداگران، یک دستگاه خودرو وانت با راننده و دو سرنشین مسلح در حالی که یکی از سرنشینان به صورت مسلح و آماده در بالای خودرو مستقر بود، دیده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاچاقچیان به محض برخورد با ماموران ضمن تیراندازی به سمت آنها اقدام به فرار کردند که با اقدام به موقع ماموران در تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، سرانجام خودرو حامل مواد متوقف و یکی از سرنشینان مسلح که از سرکردگان این باند بود و چندین فقره سابقه قتل و درگیری با ماموران نیز در پرونده وی به چشم می‌خورد، به هلاکت رسید.

سرهنگ میرشمسی از این عملیات به عنوان موفقیت در انهدام یکی از بزرگترین باندهای مواد مخدر استان یاد کرد و افزود: در این عملیات ۷۰۰ کیلوگرم تریاک به همراه دو قبضه سلاح جنگی و تعداد زیادی فشنگ مربوطه از قاچاقچیان کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز