خبرگزاری کار ایران

از ابتدای مهر ماه سال جاری؛

طرح آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های برون شهری استان اصفهان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۲۴

به منظور بالا بردن سطح فرهنگ ترافیک دانش آموزان مدارس در حاشیه راه‌های استان، طرح آموزش دانش آموزان ۶۰ مدرسه در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ در سطح استان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: به منظور بالا بردن سطح فرهنگ ترافیک دانش آموزان مدارس در حاشیه راه‌های استان، طرح آموزش دانش آموزان ۶۰ مدرسه در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ در سطح استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بنی نجاریان هدف از اجرای این طرح را آموزش قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان، کاهش حوادثرانندگی در میان قشر آسیب پذیر(کودک و نوجوان)، آشنایی با حوادثناگوار ناشی از بی‌توجهی به قوانین عبور ومرور عنوان کرد.

وی در خصوص طرح ایمنی مدارس حاشیه راه‌ها در سالهای گذشته اذعان داشت: این طرح ازسال ۸۳ شروع و تاکنون بیش از ۲۵۷ مدرسه تحت آموزش ایمنی عبور و مرور در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان ادامه داد: در این طرح با ارائه کتابهای آموزشی و وسایل کمک آموزشی که توسط این اداره کل تهیه گردیده آموزش‌های لازم به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

وی افزود: اجرای این طرح از ابتدای مهر ماه شروع و تا اردیبهشت ماه سال۹۴ در مدارس حاشیه راه‌ها به صورت آموزش مستمر ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز