خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نوش آباد؛

فرهنگیان و دانش آموزان نوش آباد از نیکوکاران مدرسه ساز این شهر تجلیل می‌کنند

کد خبر : ۲۰۵۷۰۳

فرهنگیان و دانش آموزان نوش آباد در آستانه سال تحصلی جدید از نیکوکاران مدرسه ساز این شهر تجلیل می کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: فرهنگیان و دانش آموزان نوش آباد در آستانه سال تحصلی جدید از نیکوکاران مدرسه ساز این شهر تجلیل می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، " قاسم کوهی " در گفتگو با خبرنگاران افزود: جامعه ایرانی وارثتمدن ایرانی و تمدن اسلامی است که این دو فرهنگ پیروان خود را، به نیکوکاری و پاسداشت نیکوکاران سفارش می کن و در این راستا، آیین تجلیل از خانواده بصیراله نعمت الهی، در نوش آباد برگزار می شود.

به گفته وی، نیکوکاران مدرسه ساز، یک سرمایه اجتماعی ارزشمند برای توسعه و تعالی کشور هستند و تجلیل از آنها به هر شکل که باشد، باعثترویج فرهنگ خیرخواهی و نوعدوستی در جامعه می شود.

وی اظهار داشت: اقدام خانواده نعمت الهی، برای ساخت یک مجتمع آموزش و فرهنگی در مدت ۱۰ ماه، تلاش مقدس و قابل تقدیر است که در روز جمعه ۲۸ شهریور در مجتمع آموزشی بصیر نوش آباد برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: مجتمع آموزشی بصیر نوش آباد، در آبان سال ۹۲ در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع شروع شد که بازیر بنای سه هزار متر مربع در دو طبقه با شش کلاس درس، همراه با فضاهای مکمل شامل سالن آمفی تئاتر، کتابخانه، اتاق های اداری، کارگاه علم و فناوری و تکنولوژی در امردادسال جاری به بهره برداری رسید.

کوهی گفت: عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بصیر نوش آباد، با اعتبار اولیه هفت میلیارد ریال توسط «حاج بصیر اله نعمت الهی» در این شهر انجام شده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز