خبرگزاری کار ایران

والیبال‌ مردان‌ جهان - لهستان؛

ایران در سد دفاع آهنین آلمان ها متوقف شد / کار صعود به فرانسه کشید

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۹۴

تیم ملی والیبال ایران در روزی که شباهتی به تیم شجاع، منسجم و یکپارچه دیدارهای گذشته نداشت و حریفش را دست کم گرفته بود در سد دفاع بلند قامت ژرمن ها گرفتار شد.

تیم ملی ایران در نخستین دیدار از مرحله سوم رقابت های والیبال مردان جهان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب تیم آلمان شد تا امیدهایش برای حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان کمرنگ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار حساس تیم های ملی والیبال ایران و آلمان از ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه شامگاه چهارشنبه در سالن اسپودک شهر کاتوویس لهستان آغاز شد و تیم کشورمان در سه گیم پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۵،۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب تیم قدرتمند و منسجم آلمان شد.

تیم کشورمان در این دیدار با ترکیب اولیه؛ سعید معروف، فرهاد ظریف، فرهاد قائمی، محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور و امیر غفور به میدان رفت ولی نتوانست نمایش خوب دیدارهای گذشته خود را تکرار کند و از کسب پیروزی در این مسابقه تعیین کننده بازماند.

در گیم اول شاگردان کواچ که شباهتی به تیم زهردار دیدارهای گذشته نداشتند بازی پراشتباه و ضعیفی را به نمایش گذاشتند اما دفاع بلند قامت آلمان و سرویس های بد و نامطمئن کشورمان خیلی زود فاصله آلمان ها را افزایش داد تا ژرمن ها ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ از آن خود کنند.

در گیم دوم تیم ایران شروع بهتری داشت و حتی تا امتیاز ۱۰ و سپس ۱۳ با حریف قدرتمند خود برابر پیش رفت اما باز هم دفاع بلند قامت آلمان ها و اشتباهات خط حمله ایران امتیازات این گیم را به آلمان ها داد.

در گیم سوم ایران تمام تلاش خود را برای تغییر نتیجه بکار گرفت و تعویض های کواچ تاحدودی اثربخش بود اما سرویس های عالی بازیکن استثنایی آلمان کار را برای ایران دشوار کرد تا در نهایت این گیم نیز با وجود نمایش بهتر مردان ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ مغلوب بازی خوب آلمان ها شد تا امیدهایش برای صعود را در دیدار با تیم قدرتمند فرانسه جستجو کند. تیم کشورمان که یکبار در مرحله گروهی مغلوب فرانسه شده است برای صعود به یک پیروزی مقتدرانه برابر این تیم اروپایی نیاز دارد.

تیم کشورمان پنجشنبه شب در دومین دیدار مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان از ساعت ۲۲:۵۵ دقیقه به مصاف فرانسه دیگر تیم همگروه خود خواهد رفت و تنها در صورت پیروزی شانس صعود به جمع ۴ تیم برتر جهان را خواهد داشت.

تیم ملی والیبال آلمان با شکست ایران صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شد و فردا دو تیم ایران و فرانسه باید برای دیگر سهمیه این گروه مبارزه کنند. ملی پوشان والیبال ایران در صورتی می توانند به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر صعود کنند که از فرانسه سه امتیاز بگیرند و در مسابقه با این تیم حداقل ۱۵ پوئن بیشتر از فرانسه به دست آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز