خبرگزاری کار ایران

امروز به میزبانی استانداری زنجان صورت گرفت؛

دوره آموزشی فرمانداران زنجان، قزوین و البرز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۵۵

دوره آموزشی فرمانداران زنجان، قزوین و البرز با حضور ۱۶ نفر از فرمانداران به میزبانی زنجان برگزار شد.

دوره توجیهی فرمانداران زنجان، ‌قزوین و البرز با حضور ۱۶ نفر از فرمانداران به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز چهارشنبه(۲۶ شهریور) در جلسه آغازین دوره آموزشی فرمانداران زنجان، قزوین و البرز با حضور ۱۶فرماندار با بیان اینکه فرمانداران مدیریت سیاسی، ‌امنیتی و اجرایی شهرستان را بر عهده دارند، اظهار داشت: اگر فرمانداران دقت لازم در عملکرد حوزه مدیریتی خود را نداشته باشند در زمان کوتاهی خسران شدیدی بخاطر از دست دادن فرصت‌ها احساس خواهند کرد.

استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه مسئولیت تمام تصمیمات شورای تامین شهرستان بر عهده فرماندارا می‌باشد اظهار داشت: فرمانداران می‌بایست ضمن پرهیز از تصمیمات شتابزده، با در دست داشتن اطلاعات صحیح و بررسی شرایط موجود، بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند.

انصاری در ادامه خاطر نشان کرد: طبق تحقیقات انجان شده، استان البرز و شهر زنجان نسبت به سایر استان‌ها، پتانسیل خشونت جمعی بالایی دارند لذا فرمانداران باید توانایی تصمیم گیری در شرایط بحران را تقویت و تمام تلاش خود را در راستای ایجاد فضای آرام و ایمن برای فعالیتهای روزمره مردم و هماهنگی مجموعه مدیریت‌های شهرستان معطوف دارند.

مقام عالی دولت در استان، با بیان این نکته که حریم دولت و نظام جمهوری اسلامی حریم مقدسی است تاکید کرد: اگر کسی قصد تخریب عملکرد دولت را داشته باشد، ‌در صف اول وظیفه فرماندار و استاندار است که از اهداف و آرمانهای دولت دفاع کند.

دوره توجیهی فرمانداران جدید الانتصاب، با با حضور ۱۶ نفر از فرمانداران و با هدف آموزش تلفیقی قوانین و مقررات موجود به همراه تجربیات مدرسین وزارت کشور از روز چهارشنبه آغاز و تا عصر پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز